معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در مراسم بدرقه جهادگران رسانه ای:

رسانه ها در تببین سیاست های دوات در بحث مردمی سازی یارانه ها وارد عمل شوند

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با بیان اینکه رسانه ها باید در تببین سیاست های دولت در بحث مردمی سازی یارانه ها وارد عمل شوند ابراز داشت: حضور به موقع رسانه ها در این زمینه مانع دشمنی معاندان و سودجویان خواهد شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد‌‌‌؛ گروه جهادی "شهید اخلاص" بسیج رسانه استان یزد در اولین ماموریت خود  با بدرقه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و مدیرکل روابط عمومی استانداری به شهرستان خاتم اعزام شد.

مهندس علی اکبر عزیزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد در این مراسم  با بیان اینکه رسانه ها امروز در خط مقدم جنگ نرم با دشمن قرار دارند گفت: نقش رسانه ها در تبیین مواضع انقلاب بسیار مهم بوده و تاثیرگذاری بسیح رسانه نسبت به دیگر اقشار بسیج بسیار  بیشتر است.

وی افزود: امروز حضور رسانه های انقلابی در فضای مجازی ارزشمند بوده و اگر شما عزیزان این فضا را مدیریت نکنید دشمن از آن سوء استفاده خواهد کرد همانطور که تاکنون در برخی موارد نسبت به توطئه افکنی در فضای مجازی علیه ارزش های انقلاب اسلامی اقدام شده است.

مهندس عزیزی؛ تعریف استراتژی رسانه ای برای مدیریت رسانه ها در عصر حاضر را حائز اهمیت دانست و گفت: این اقدام از دیگر اصول اطلاع رسانی برای پیشبرد اهداف انقلاب و راهبردهای دولت سیزدهم است.

وی در ادامه با بیان اینکه رسانه ها باید در تببین سیاست های  دولت در بحث مردمی سازی یارانه ها وارد عمل شوند ابراز داشت: حضور به موقع رسانه ها در این زمینه مانع دشمنی معاندان و سودجویان خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد اعزام گروه جهادی بسیج رسانه استان به رزمایش جهادگران فاطمی را از جمله اقدامات حائز اهمیت در راستای جهاد تببین خواند و گفت: اقدام سازمان بسیج رسانه استان در تشکیل گروه جهادی خبرنگاران بسیجی(شهید اخلاص) اقدامی ستودنی و قابل تقدیر است که امیدواریم در انجام ماموریت مهم خود موفق باشند.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات