معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار يزد تاكيد كرد:

رعايت استاندارد و ايمن سازي در شركت هاي هيدروكربن منطقه ويژه اقتصادي يزد

معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استاندار يزد با اشاره به تلاش ويژه دستگاه هاي اجرايي در تسهيل فعاليت هاي توليدي؛ بر رعايت استاندارد و ايمن سازي در شركت هاي هيدروكربن منطقه ويژه اقتصادي يزد تاكيد كرد.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد،نشست هم انديشي بررسي مشكلات شركت هاي هيدروكربن مستقر در منطقه ويژه اقتصادي با حضور معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استاندار يزد در سالن شهيد موحدين برگزار شد.
معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استاندار يزد گفت:سياست كلي استان بر امتداد فعاليت واحدهاي توليدي است اما رعايت استاندارد ها، توجه به مسائل محيط زيستي و ايمن سازي واحدهاي  خاص از جمله شركت هاي هيدروكربن منطقه ويژه اقتصادي يزد نيز ضرورت دارد.
«علي زيني وند» بيان كرد:نگاه كارشناسي نشان مي دهد با توجه به محدوديت هاي اقتصادي و مشكلات پيش روي كشور شاخص هاي استان يزد هم چنان رو به رشد است امابه علت عدم توازن  گرايش فارغ التحصيلان دانشگاهي با مهارت هاي شغلي مشكلاتی در زمينه رفع بيكاري وجود دارد.
زيني وند افزود:پيگيري هاي زيادي در زمينه تامين مواد اوليه و حل مشكلات واحدهاي صنعتي و توليدي از سوي استان صورت گرفته و دستورالعمل هاي ملي  موثري نيز در اين زمينه به مرحله اجرا رسيده است.
وي خاطرنشان كرد: اگر در عرصه توليد خطري محيط زندگي مردم را تهديد مي كند محيط زيست با جدیت ورود پيدا كند زيرا ايمني و سلامت مردم بر تمام امور اولويت دارد.
معاون استاندار يزد در پايان اظهار داشت: توليد هيدروكربن و شاخه هاي مربوط به اين صنعت قابليت توسعه دارد و با توجه به پهنه در نظر گرفته شده مي تواند به منطقه اي جداگانه و ويژه تبديل شود.
گفتني است مشكلات شركت هاي هيدروكربن مستقر در منطقه ويژه اقتصادي يزد در اين جلسه به هم انديشي گذاشته شد و با توجه به بررسي هاي صورت گرفته در نشست هاي قبل پيگيري براي تامين مواد اوليه اين واحدها و ايمن سازي عرصه توليد در دستور كار قرار گرفت.

*خبرنگار:فاطمه شريفي
*عكاس:رضا زارع
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات