مديركل روابط عمومي استانداري يزد خبر داد :

روابط عمومي آينه همدلي و همزباني، شعار هفته ارتباطات و روابط عمومي

مديركل روابط عمومي استانداري يزد در نشست خبري با اهالي رسانه استان ضمن تشريح برنامه هاي هفته ارتباطات و روابط عمومي گفت: شعار اين هفته "روابط عمومي آينه همدلي و همزباني"مي باشد.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد صبح دوشنبه 21 ارديبهشت ماه نشست خبري مديركل روابط عمومي استانداري يزد به مناسبت گراميداشت هفته ارتباطات و روابط عمومي با اهالي رسانه استان در سالن شهيد موحدين استانداري برگزار شد.
مديركل روابط عمومي استانداري با اشاره به نامگذاري امسال توسط مقام معظم رهبري به نام "دولت و ملت، همدلي و همزباني" اظهار داشت: اگر نقش روابط عمومي ها را برقراري ارتباط موثر بدانيم بي گمان همدلي به عنوان يك گام مهم در برقراري ارتباط مؤثر مي تواند نقش خود را به خوبي نشان دهد و روابط عمومي به عنوان يك واحد ارتباط گر در هر سازمان وظيفه اي تأثيرگذار در اين رابطه دارد.
داود پاك طينت در اين نشست با اشاره به اينكه هفته ارتباطات و روابط عمومي از 27 ارديبهشت ماه آغاز مي شود و تا دوم خرداد ماه ادامه دارد گفت: شايسته است مسئولين روابط عمومي ها تمام تلاش خود را براي تبيين نقش روابط عمومي ها انجام دهند و مردم را با وظايف روابط عمومي ها آشنا سازند.
وي ادامه داد: امسال شعار مطرح شده از طرف رهبر فرزانه انقلاب به مقوله همدلي اشاره دارد كه بخشي از وظيفه ذاتي روابط عمومي هاست و به نظر اينجانب سالجاري سال تكاپوي بيش از حد روابط عمومي هاست زيرا يكي از مهمترين مجاري براي تحقق فرمايش رهبري معظم روابط عمومي ها هستند.
پاك طينت افزود: روابط عمومي ها به عنوان يك پل ارتباطي بين دولت و مردم معرفي مي شوند و از يك طرف بايد پيام هاي تخصصي دولتمردان را به صورت فراگير و قابل فهم و درك به مردم ارائه دهند و از طرف ديگر مردم نيز از روابط عمومي ها توقع دارند مطالباتشان و انتقاداتي را كه نسبت به تصميم هاي دولتمردان دارند به صورت نظام مند و در چارچوب قانون به گوش مسئولين دولتي برسانند.
مديركل روابط عمومي استانداري يزد عنوان كرد : اگر روابط عمومي بتواند اين نقش مثبت خودش را به خوبي انجام دهد مي تواند گام هاي بسيار مهمي را در جهت ارتباط مؤثر بردارد و پل ارتباطي مطمئن بين مردم و دولت شود و آن زمان است كه همدلي مي تواند محقق شود.
پاك طينت در ادامه ضمن تشريح برنامه هاي هفته ارتباطات و روابط عمومي گفت: ستاد بزرگداشت اين هفته در كميته هاي مختلف تشكيل شده و اعضاي اين ستاد در آغاز هفته ارتباطات و روابط عمومي با نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد ديدار خواهند داشت و از رهنمودهاي آيت ا... ناصري بهره مند خواهند شد.
وي همچنين از برگزاري جشن بزرگ روابط عمومي ها با حضور استاندار يزد و كليه مديران و كارشناسان روابط عمومي هاي استان و برگزاري همايش "روابط عمومي و حرفه اي گري" با حضور اساتيد برجسته كشوري در حوزه ارتباطات در شهرستان بافق خبر داد و اظهار داشت : سرود روابط عمومي ها كه به صورت اختصاصي براي اين حوزه خوانده شده در اين هفته پخش خواهد شد و همچنين دو نشست در شهرستان هاي ابركوه و بهاباد خواهيم داشت.
مديركل روابط عمومي استانداري ادامه داد : مديران و كارشناسان روابط عمومي هاي استان مي توانند اخبار خود در اين هفته را بر روي پرتال به آدرس  www.yazdpr.ir بارگذاري نمايند.


رسانه هاي استان را مستقل مي دانم


پاك طينت در بخش ديگري از سخنان خود به نقش مهم رسانه ها در اطلاع رساني اشاره و عنوان كرد: رسانه هاي استان را مستقل و آزاد مي دانم، نه نيروي حقوق بگير دستگاه هاي دولتي و هرگز از نگاه بالاتر و جايگاه برتر به رسانه هاي استان نگاه نكرده و نخواهم كرد.
وي تاكيد كرد نگاه تحكمي به حوزه رسانه ها نگاه درستي نيست هرچند ممكن است در يك زمان كوتاهي پاسخ دهد ولي در دراز مدت اثرات منفي خود را نشان مي دهد و موجب كم رنگ شدن استقلال فكري رسانه ها مي گردد.
گفتني است در ادامه اين نشست خبري هركدام از خبرنگاران حاضر در جلسه به بيان ديدگاههاي خود در ارتباط با نحوه تعامل با روابط عمومي استانداري يزد پرداختند و در پايان از پوستر طراحي شده توسط روابط عمومي استانداري به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومي با حضور اهالي رسانه استان رونمايي شد.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات