مشاور اطلاع رسانی و روابط عمومی استاندار یزد در نشست شوراي هماهنگي روابط عمومي ها :

روابط عمومی ها در گفتمان سازي و برنامه ريزي هاي توسعه دارای جایگاه ويژه اي هستند

مشاور اطلاع رسانی و روابط عمومی استاندار و دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های استان گفت: جایگاه روابط عمومی ها در گفتمان سازي اقتصاد مقاومتی و تدوين سند ششم توسعه دیده شده است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، روز شنبه 29 خردادماه، جلسه هیئت رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان با حضور مشاور اطلاع رسانی و روابط عمومی استاندار ، دبیر و اعضای هیئت رییسه این شورا در دفتر روابط عمومی استانداری یزد برگزار شد.
"عباس ملازینلی" در این جلسه ضمن آرزوی قبولی طاعت ها و عبادت ها ، اظهار داشت : شورای هماهنگی روابط عمومی های استان به عنوان عضو در کارگروه های گفتمان و فرهنگسازی اقتصاد مقاومتی و فرهنگ ، هنر و رسانه به منظور ارائه پیشنهاد در تدوین برنامه ششم توسعه کشورحضور دارد .
وی ادامه داد : این دو کارگروه از کارگروه‌های زیرمجموعه ستاد راهبردی و مدیریت اقتصاد مقاومتی در استان هستند که با هدف ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی و اطلاع رسانی تشکیل شده اند.
دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های استان، وظیفه اصلی این شورا را اطلاع رسانی و فرهنگ سازی دانست و بر جلوگیری از موازی کاری شورای هماهنگی روابط عمومی های استان با ادارات فرهنگی و هنری در برگزاری برنامه های همسان، تاکید کرد.
ملازینلی در بخش دیگری از سخنان خود ، با اشاره به نامگذاری اول تا هفتم تیرماه به نام هفته صرفه‌جویی در مصرف آب ، عنوان کرد : به مناسبت هفته صرفه جویی در مصرف آب ، جلسه دوره ای شورای هماهنگی روابط عمومی ها ی استان به میزبانی شرکت آبفای یزد در تاریخ دوم تیرماه برگزار خواهد شد .
وی ادامه داد : تقدیر از روابط عمومی های حايز رتبه کشوری و برگزیدگان دومین جشنواره ورزشی کارشناسان روابط عمومی و اهالی رسانه نیز از برنامه های این شورا خواهد بود.
گفتنی است پیشنهاداتی به منظور طرح در کارگروه گفتمان وفرهنگسازی اقتصاد مقاومتی و تهیه پیش نویس اساسنامه صندوق قرض الحسنه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان از دیگر مسائل مطرح شده در این جلسه بود که مورد بحث وتبادل نظر اعضا قرار گرفت.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات