استاندار یزد عنوان کرد:

رویکرد اصلی دولت ، حمایت از بخش خصوصی است

استاندار یزد گفت : رویکرد اصلی دولت تدبیر و امید در حوزه اقتصاد ، حمایت از بخش خصوصی و پررنگ کردن نقش این بخش در اقتصاد کشور است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد ، روز سه شنبه 21 اردیبهشت ماه ، همایش طرح امداد صنعت با حضور استاندار یزد ، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری ، مدیرکل حوزه استاندار و جمعی از مسئولان ، صنعتگران و مدیران واحدهای تولیدی در استان ، در سالن همایش های اتاق بازرگانی صنعت ، معدن وکشاورزی یزد برگزار شد .
"سید محمد میرمحمدی " در این همایش ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد : حمایت از بخش خصوصی در حوزه اقتصاد کشور به معنای دورشدن از اقتصاد دولتی و اتکای کمتر دولت به درآمد نفتی است که این اتکا در چند سال گذشته کاهش داشته است .
وی ادامه داد : اگر بخش خصوصی به دولت متکی باشد از توانمندی های خود به طور کامل بهره نمی برد و باید در حال حاضر بخش خصوصی با جدیت وارد عرصه اقتصادی شده ونقش پررنگ تری را ایفا کند .
میرمحمدی افزود :  در وضعیت کنونی صنایع استان ؛ باید از نیروهای متخصص وبا تجربه  برای  برون رفت از این شرایط استفاده کرد .
وی تصریح کرد : طرح امداد صنعت در راستای حفظ وتوسعه اشتغال در استان یزد  و استفاده بهینه از منابع مالی استان در ایجاد و توسعه صنایع استان است و می تواند به صنعت گران یاری رساند .
گفتنی است "داوود فدایی" ، استاد دانشگاه صنعتی امیر کبیر نیز در سخنانی با اشاره به اهداف طرح امداد صنعت ، اظهار کرد : این طرح می تواند به عنوان بازوی اجرایی استانداری در راستای حمایت از صنایع و حفظ و توسعه اشتغال در سطح استان عمل کرده و با ایجاد شبکه راهبرد نوآوری، از صنایع استان حمایت کند.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات