مدیر کل دفتر امور اجتماعی فرهنگی استانداری:

رویکرد مسئولین حمایت از فعالیتهای هنری در یزد است

جلسه نمايش،نقد و تجليل از عوامل ساخت فيلم سينمايي "فصل نار" در محل سينما تك و با حضور معاون سياسي،امنيتي و اجتماعي استاندار یزد برگزار شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، جلسه نقد وبررسی فیلم فصل انار توسط کانون فیلم موج نو موسسه فرهنگی جواد با همکاری دفتر اجتماعی استان یزد برگزار شد.
فصل انار در سال1392 با کارگردانی محسن شرفی نیا و  بازی جلیل میرطبایی در نقش اول در ژانر اجتماعی ساخته شد که هردو از هنرمندان یزدی هستند و فصل انار نیز برشی از زندگی یک فرد معلول در یزد می باشد.
 این همایش  با حضور محسن شرفی نیا  کارگردان و سید جلیل میرطبایی بازیگر نقش اول فیلم برگزار شد،
جوادیان مدیرکل اجتماعی استان یزد پیش از شروع مراسم نقد و بررسی در سخنانی کوتاه ابراز داشت: خوشحالیم که در چند سال اخیر سینمای ملی به سمتی حرکت کرده است که فضای شهرهایی جز تهران در فیلم ها به نمایش در می آید و دیگر تنها برای گرفتن لوکیشن به یزد نمی آیند بلکه موضوع فیلم ها نیز در مورد خود یزد است .
وي  رویکرد مسئولین استان را حمایت از این موج کوچک ایجاد شده اعلام كرد.
جوادیان افزود نقد فيلم ، هنر را اجتماعی می کند و این اتفاق پسندید ه ای است که هنر از جمع آکادمیک و نخبگان به سطح جامعه ورود پیدا  کند.
وي در ادامه با اشاره به فيلم سينمايي فصل انار گفت :از نقاط قوت فيلم فصل انار قرار گرفتن بازيگران و عوامل يزدي در كنار بازيگران مطرح كشور است كه اين امر مي تواند زمينه انتقال تجربيات طرفين را فراهم سازد.
در پایان از عوامل فیلم  با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، مدیرکل اجتماعی فرهنگي استانداري، مدیرکل روابط عمومی استان،مشاور استاندار در امور هنري و  رییس موسسه جواد الائمه تقدیر بعمل آمد.

 

Jafi_1.jpg Jafi_2.jpg Jafi_3.jpg

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات