آيت الله العظمي نوري همداني در جمع دانشگاهيان استان يزد :

ريشه همه علوم از اسلام سرچشمه گرفته است

آيت الله العظمي نوري همداني مرجع عاليقدر شيعه گفت : ريشه همه علوم و رشته هاي علمي از اسلام سرچشمه گرفته است و خداوند مي خواهد مسلمانان با بكار بستن برنامه هايي كه در قرآن مجيد آمده و اطاعت از سيره عملي اهل بيت عليهم السلام به عزت و عظمت دست يابند.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد پيش از ظهر دوشنبه 14 ارديبهشت ماه ديدار صميمي آيت الله العظمي نوري همداني مرجع عاليقدر شيعه با مديران دستگاههاي اجرايي استان، اساتيد دانشگاهها و جمعي از فرهنگيان استان با حضور نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد، استاندار يزد، معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار، معاون توسعه مدیریت و منایع انسانی استاندار، فرماندار يزد، جمعي از مديران كل ستادي استانداري و فرمانده سپاه الغدیر استان در سالن حضرت امام رضا(ع) دانشكده پيراپزشكي و پرستاري دانشگاه علوم پزشكي شهيدصدوقي(ره) يزد برگزار شد.
در اين ديدار صميمي آيت الله العظمي نوري همداني زندگي انسان را داراي ابعاد مختلف فرهنگي، اجتماعي، سياسي، روحي، جسمي و فردي دانست و اظهار داشت : خداوند براي تمام ابعاد زندگي انسان در قرآن حكيم برنامه قرار داده و عزت مؤمنين و مسلمانان را در اطاعت از خدا، رسول اكرم(ص) و ائمه اطهار(ع) مي داند.
اين مرجع عاليقدر شيعه افزود : خداوند متعال اصولي را براي عزت مسلمين در قرآن مجيد معين كرده است كه ايمان و اعتقاد، علم و فناوري و تحقيق و اطاعت از خدا، رسول خدا و اهل بيت(ع) در سايه حكومت الهي از جمله اين اصول مي باشد.
وي عنوان كرد : مسلمانان بايد شرايط زمان و مكان را همراه با اقتضائات و ملزومات آن به خوبي بشناسند و باهم متحد باشند. زيرا دشمن همواره قصد دارد بين مسلمانان تفرقه ايجاد نمايد كه به فضل الهي تاكنون در دستيابي به اين هدف ناكام مانده است.
آيت الله العظمي نوري همداني در پايان اظهار اميدواري كرد : اين انقلاب اسلامي كه با علم و درايت حضرت امام خميني (ره) و همراهي مردم به پيروزي رسيده و اكنون تحت رهبري مقام معظم رهبري به حيات خود ادامه مي دهد به دست صاحب اصلي آن حضرت صاحب الامر امام زمان (عج) سپرده شود.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات