استاندار يزد تأكيد كرد :

زمينه رشد، تحول و بهبود فضاي صنعت، معدن و تجارت استان فراهم است

استاندار يزد با تأكيد بر سياستهاي دولت تدبير و اميد در بكارگيري نيروهاي متخصص در حوزه هاي مختلف گفت : سياست دولت يازدهم استفاده از نيروهاي توانمند مجرب، متعهد و كارآمد است.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد، مراسم تكريم و معارفه رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان يزد پيش از ظهر يكشنبه 10 اسفند ماه با حضور استاندار يزد، معاون توسعه مديريت منابع و استانهاي وزارت صنعت، معدن و تجارت ، معاون برنامه ريزي و اشتغال استاندار، مديركل حوزه استاندار، و مسئولان بخش دولتي و خصوصي صنعت، معدن و تجارت در سالن همايش آب منطقه اي استان برگزار شد.
استاندار يزد در اين مراسم ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهداي واحدهاي صنعتي اظهار داشت: امروز تكريم و معارفه دو نفر از مديران بزرگوار استان است و شايسته است از آقاي زارع كه مدت چهارسال و نيم مشكلات  بخش صنعت، معدن و تجارت استان را تحمل كرد و با بخش خصوصي تعامل و همدلي بسيار خوبي داشت تشكر كنم.
سيدمحمد ميرمحمدي ادامه داد : طبيعي است تجارب و تخصص ايشان بدون استفاده نخواهد ماند و رئيس سابق سازمان صنعت، معدن و تجارت استان از امروز به عنوان مشاور استاندار در خدمت مردم استان يزد خواهد بود.
وي افزود : آقاي علمدار يزدي نيز باتوجه به اينكه جوان است و انرژي زيادي دارد و از نظر اخلاق، رفتار و تعامل سرآمد است، اين ظرفيت ايشان مي تواند در شكوفايي صنعت و معدن استان مؤثر باشد و موجب خدمات و اثرات بسيار ارزشمندي براي استان خواهد بود.
ميرمحمدي عنوان كرد : بدون شك دولت تدبير و اميد سياست خود را بر اين قرار داده كه از نيروهاي شايسته و توانمند استفاده نمايد، در اين سياست شكي نداريم و آقاي علمدار باتوجه به اينكه قبل از اين مسئوليت مشاور اينجانب در امور ورزش وجوانان بوده اطلاعات خوبي كسب كرده و عشق و علاقه و اعتقاد عميقي به كار دارد و بر اين اساس فكر مي كنم زيربناي كار را  دارا مي باشد.
ميرمحمدي گفت : موضوع دومي كه آقاي علمدار بايد به آن توجه كند تعامل و همكاري است كه از اين روحيه برخوردار است و باتوجه به اينكه با تكنولوژي امروزي و جديد آشنا است با شناخت بيشتر از صنعت مي تواند به گره هاي بخش صنعت ، معدن و تجارت استان پي برده و با حمايت سازمان مديريت و برنامه ريزي و وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت كه دكتر نوبخت و مهندس نعمت زاده قول حمايت و پشتيباني از رئيس جديد سازمان صنعت، معدن و تجارت استان را داده اند، اين گره ها را باز كند و افق زيباتري را براي صنعت، معدن و تجارت استان ترسيم نمايد.
عالي ترين مقام اجرايي استان ادامه داد : ملاحظاتي كه علاقمندان بخش صنعت، معدن و تجارت نيز مطرح كردند در اينكه فرصت براي تجليل از يك مدير زحمتكش و پرتلاش كم بوده مطلب درستي است اما قضاي اين امر ممكن است و مي تواند جلسه جداگانه برگزار شود و به صورت شايسته از زحمات مهندس زارع تقدير گردد.
وي افزود : بايد همه دست در دست هم نهيم و بخش دولتي و بخش خصوصي با رئيس جديد سازمان صنعت،معدن و تجارت همكاري نمايد. زيرا توسعه صنعت توسعه استان و  كشور است و اميدواريم شاهد شكوفايي بيشتر و بهتر اين حوزه باشيم.
ميرمحمدي ادامه داد: حوزه صنعت، معدن و تجارت استان حوزه بسيار گسترده اي است و علاوه بر گستردگي صنايع در شاخه هاي مختلف از نظر معدني نيز بسيار غني هستيم و در امر تجارت و صادرات و واردات نيز استان يزد حرفهاي زيادي براي گفتن دارد.
استاندار يزد اظهار داشت:زمينه رشد، تحول و بهبود فضاي صنعت، معدن و تجارت استان فراهم است و اين به وقت و زمان بستگي دارد كه آقاي علمدار يزدي در اين حوزه و مسئوليت جديد خواهد گذاشت و هر چه هم وقت بگذارد كافي نيست، البته ايشان تعهد داده اند كه وقتشان را كاملاً صرف انجام وظيفه در مسئوليت جديد نمايند و مديران جوان نيز در دولت تدبير و اميد آمادگي بيشتري براي اين ويژگيها دارند.


معاون وزير صنعت، معدن و تجارت :شاهد رشد و توسعه بيشتر استان يزد خواهيم بود


در ادامه اين مراسم معاون توسعه مديريت منابع واستانهاي وزارت صنعت، معدن و تجارت،  استان يزد را استاني جامع در تمام زمينه ها به ويژه بخش معدن و صنايع دانست و گفت : گرايش اصلي استان يزد به بحث صنعت است و اميدواريم با خدمت رئيس جديد سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و همدلي و همكاري كه با بخش خصوصي خواهد داشت شاهد رشد و توسعه بيشتر استان يزد باشيم.
يزداني ادامه داد : بدون شك اراده مصمم، نيت صادق، جديت، پشتكار و تلاش شبانه روزي براي خدمت به مردم در كارنامه افراد خواهد ماند.
وي همچنين با اشاره به صحبتهاي رئيس جمهوري اسلامي ايران به نقل قول از حجت الاسلام و المسلمين روحاني عنوان كرد : اين دولت مظلوم ترين دولت در بعد رسانه اي است و شايسته است اهالي رسانه تحولات و دستاوردهاي دولت در استان يزد در بخش صنعت، معدن و تجارت  را به درستي و خوبي به اطلاع مردم برسانند و از ارائه آمار غيرواقعي به مردم پرهيز نمايند.


علمدار يزدي :بخش صنعت و معدن ايران، سهم مؤثر در اقتصاد كشور دارد


رئيس جديد سازمان صنعت، معدن و تجارت استان يزد در اين مراسم گفت : بخش صنعت و معدن ايران سهم مؤثري بر اقتصاد كشور دارد و مي تواند ضمن به نمايش گذاشتن اقتدار و كارآمدي نظام زمينه مناسب براي دستيابي به امنيت، عدالت، رفاه، آزادي و عزت ملي را فراهم آورد.
محمدرضا علمدار يزدي اظهار داشت : مسير مردم سالاري ديني از اعتدال مي گذرد و تحول خواهي نيز بر مدار اعتدال استوار است.
علمدار يزدي به سياستها و برنامه هاي خود در مسئوليت جديد اشاره و عنوان كرد : برقراري ارتباط قوي بين دانشگاه و صنعت و تقويت شركتهاي دانش بنيان، تلاش براي رفع مشكلاتي نظير كمبود نقدينگي صنايع، عدم توان پرداخت مالياتي وپيگيري تسهيلات صادراتي و تقويت شوراي گفتگوي دولت و بخش خصوصي از جمله  برنامه هايي است كه در اين مسئوليت به آن توجه ويژه اي خواهم داشت.


زارع :از فرصتها نهايت استفاده را ببريم


رئيس سابق سازمان صنعت، معدن و تجارت استان يزد نيز در سخناني كوتاه اظهار داشت : بزرگترين ويژگي اينگونه مراسمها اين است كه به ما يادآور مي شود تا از فرصتها نهايت استفاده را ببريم و از تمام ظرفيتها براي خدمت به مردم استفاده كنيم.
محمدمهدي زارع افزود : استان يزد اكنون يك استان صنعتي معدني و صادراتي مهم در سطح كشور است و در دوسه سال اخير در بخشهاي مختلف رتبه هاي خوبي بدست آورده ايم.
در پايان اين مراسم محمدرضا علمدار يزدي با حكم مهندس نعمت زاده وزير صنعت، معدن و تجارت به عنوان رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان يزد منصوب شد و از خدمات محمدمهدي زارع رئيس سابق اين سازمان با اهداء لوح تقدير تجليل شد.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات