زمینه لازم برای مشارکت نخبگان در انتخابات شورا های اسلامی فراهم شود

استاندار یزد با اشاره به در پیش بودن انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا عنوان کرد: به منظور تشکیل شورایی قوی و شهر و روستاهایی توسعه یافته، باید زمینه و فضاسازی لازم برای حضور تمامی نخبگان این عرصه در انتخابات فراهم شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، دکتر طالبی در نشست هماهنگی شهرداران و شورای سازمان همیاری شهرداری های استان عنوان کرد: سیاست و رویکرد استان از حدود دوسال گذشته تاکنون، تقویت سازمان همیاری شهرداری ها، ایجاد فرصت های جدید فعالیتی و بازکردن عرصه های جدید برای کار و فعالیت این سازمان است.
وی کمک به تقویت سازمان همیاری شهرداری ها را کمک به تمام شهرداری های استان ارزیابی و بر ضرورت تعامل شهرداران با این مجموعه تاکید کرد.
وی در بخش دیگری از سخنانش به قرارگیری در آستانه ایام الله دهه فجر اشاره و خاطرنشان کرد: شهرداران ضمن فضاسازی مناسب شهر، فعالیت های موثری را برای گرامیداشت این ایام سامان دهند.
دکترطالبی همچنین با اشاره به پایان سال و نزدیکی به عید نوروز، تصریح کرد: عید نوروز مقتضیات خاص خود را داشته و انتظار می رود شهرداری ها توجه لازم را به آن داشته باشند.
استاندار یزد همچنین بر پیش بینی ناپذیری کرونا و ضرورت آمادگی شهرداری ها برای وضعیت های احتمالی در ایام نوروز تاکید کرد.
*وی در ادامه عنوان کرد: شهرداری ها برنامه های خود در زمینه مبارزه با کرونا به ویژه در حوزه بهداشت محیط و کمک به کادر بهداشت و درمان را تداوم دهند.*
دکترطالبی با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، اظهارداشت: زمینه ها برای مشارکت خوب مردم و برگزاری انتخابات شکوهمند فراهم شود.
دکترطالبی در خصوص انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا عنوان کرد: به منظور تشکیل شورایی قوی و شهر و روستاهای توسعه یافته، باید زمینه و فضاسازی لازم برای حضور تمامی نخبگان این عرصه در انتخابات فراهم شود.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات