استاندار یزد جشن بزرگ واگذاری زمین به خانواده های مثبت ۳ فرزند:

زمین طرح جوانی جمعیت برای روستاییان بیش از ۲۵۰ متر خواهد بود/ واگذاری زمین در طرح جوانی جمعیت ادامه دار است

استاندار یزد در مراسم قرعه کشی واگذاری ۳۲۰۰ قطعه زمین برای خانواده‌های بیش از سه فرزند که با حضور معاون اجرایی رییس جمهور برگزار شد، عنوان کرد: این طرح همچنان ادامه خواهد داشت و به خانواده‌های واجد شرایط در طرح جوانی جمعیت واگذار می‌شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، دکتر مهران فاطمی؛ استاندار یزد در حاشیه مراسم جشن ولادت امام رضا (ع) در خصوص انجام مراسم قرعه کشی تعیین قطعات زمین طرح جوانی جمعیت برای خانواده‌های دارای سه فرزند و بیشتر با بیان اینکه مسأله جمعیت و فرزندآوری همواره مورد تأکید مقام معظم رهبری بوده است اظهار داشت: بزرگترین سرمایه کشور منابع انسانی و نسل جوان است.
وی با اشاره به اینکه قانون جوانی جمعیت در بندهای متعددی ابلاغ شده است که لازم است تمام موارد آن با جدیت دنبال شود افزود: امشب و در این مراسم، قانون واگذاری زمین به خانواده‌هایی که فرزند سوم به بعد آن‌ها از ۲۴ آبان ۱۴۰۰ به بعد به دنیا آمدند اجرایی شد.
دکتر فاطمی تصریح کرد: در کنار واگذاری زمین‌ها، ۵۵۰ میلیون تومان تسهیلات ساخت ارائه خواهد شد و هزینه‌های آماده سازی زمین نیز با شرایط بازپرداخت هشت ساله و تنفس دو ساله در نظر گرفته شده است.
دکتر فاطمی با اشاره به اینکه روستاییان نیز مشمول طرح جوانی جمعیت می‌شود افزود: قطعات زمین طرح جوانی جمعیت ویژه روستاییان بالای ۲۵۰ متر و تا ۴۰۰ متر مربع در نظر گرفته خواهد شد.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات