معاون عمرانی استاندار یزد تاکید کرد:

سازمان نظام مهندسی استان نسبت به لغو تعرفه های جدید اقدام ‌کند

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد با توجه به اعلام تعرفه‌های جدید سازمان نظام مهندسی ساختمان استان، تاکید کرد: تعرفه‌های جدید نظام مهندسی ساختمان مورد تایید نیست و اصلا توجیه ندارد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، "‌محسن صادقیان‌"‌ معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در این رابطه ‌اظهار کرد: در شرایطی که تعرفه‌های نظام مهندسی ساختمان در کمیته چهار نفره در دست بررسی است، اعلام تعرفه‌ها از سوی سازمان خلاف عرف بوده، مورد تایید نمی باشد و لازم است سازمان‌ نظام مهندسی ساختمان نسبت به ابطال تعرفه‌های جدید اقدام کند.
معاون عمرانی استاندار افزود: موضوع لغو تعرفه های جدید چند روز پیش از سوی اداره کل راه و شهرسازی استان به سازمان ابلاغ شده ولی سازمان به آن توجهی نکرده است.
وی ادامه داد: تعرفه های نظام مهندسی باید متناسب با ارائه خدمات مناسب از سوی سازمان نظام مهندسی باشد.
‌صادقیان خاطرنشان کرد: در شرایطی که خدمات مربوط به نظام مهندسی کیفیت مناسبی ندارد و به همین دلیل مردم نسبت به مهندسین نظام بی اعتماد شده اند و همچنین در شرایط حال حاظر کشور، افزایش تعرفه آن ‌هم به میزان ۷۰ درصد هیچ گونه توجیهی ندارد و این افزایش تعرفه باعث افزایش تخلف سازی و ساخت و ساز بدون پروانه در استان خواهد شد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در پایان تصریح کرد: تعرفه های جدید در چند روز آینده از سوی کمیته چهار نفره ابلاغ می شود.

★‌خبرنگار: ‌مجید وفایی شاهی★

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات