معاون استاندار یزد:

سالگرد رحلت امام روح الله (ره‌‌) و قیام 15 خرداد الی الابد عزای عمومی است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با صدور پیامی سالگرد ارتحال بزرگ معمار انقلاب و شهدای 15 خرداد را تسلیت گفت.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد‌؛ مهندس علی اکبر عزیزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در سالگرد رحلت امام خمینی(ره) و شهدای 15 خرداد پیام تسلیت صادر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و اناالیه راجعون

روح بلند و ملکوتی پیشوای مسلمین جهان به ملکوت اعلی پیوست.

بی گمان، شخصیت راسخ امام خمینی (ره) الگوی یگانه و ارزشمندی است برای همه آزادی خواهان جهان که با درایت، آینده نگری و توسعه خواهی، اسلام ناب محمدی (ص) را احیا و با رهبری بی بدیلش کشور عزیزمان ایران اسلامی را به سدی استوار و نفوذ ناپذیردر برابر دژخیمان استکبار جهانی مبدل ساخته و عزت، خودباوری، استقلال، برابری و برادری را به ارمغان آورده است.

مردم مومن و انقلابی در ۱۵ خرداد، یکپارچه و منسجم، لبیک گویان به فرمان رهبری آزاده و خردمند، به میدان آمدند و قیامی را به پا کردند که نقطه عطف انقلاب اسلامی در سال های بعد شد.

سالگرد ارتحال ملکوتی معمار انقلاب اسلامی و قیام خونین پانزده خرداد الی الابد برای ملت بزرگ ایران عزای عمومی است و این دو واقعه مهم را در حالی به سوگ می نشینیم که به واسطه لطف بیکران الهی، رهبری فرزانه و دانش آموخته مکتب امام خمینی (ره) حضرت آیت الله خامنه ای ( مدظله العالی ) سکان هدایت و رهبری ملت آزاده ایران و مسلمانان جهان اسلام را بر عهده گرفته و در پرتو عنایات حضرت ولی عصر(عج) به منزلگاه سعادت هدایت می نماید .

اینجانب ضمن تسلیت این ایام به عموم مردم ایران اسلامی به ویژه مردم شریف، انقلابی و ولایتمدار استان یزد، فرداهایی روشن تر و موفق تر را که از آرمان های دولت سیزدهم است برای ملت بزرگ ایران در ظل توجهات حضرت حق، مسالت دارم.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات