معاون عمرانی استاندار یزد تاکید کرد:

ساماندهی معادن شن و ماسه برای رعایت ملاحظات زیست محیطی ‌استان

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار هدف از ساماندهی معادن شن و ماسه را افزایش کیفیت تولید همراه با رعایت ملاحظات زیست محیطی ‌استان و ارائه خدمات مناسب به مردم عنوان کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، "محسن صادقیان"‌ معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در جلسه بررسی طرح ساماندهی معادن شن و ماسه استان، ضمن تقدیر و تشکر از انجمن شن و ماسه و بتن آماده استان به جهت همراهی، تعهد و مسئولیت پذیری در طرح ساماندهی معادن شن و ماسه، خاطرنشان کرد: برای اولین بار در استان بانک اطلاعاتی معادن شن و ماسه استان تهیه شده است.
وی ادامه داد: این اطلاعات در دستگاه های مرتبط سازمان صنعت، معدن ‌و تجارت، اداره کل راه و شهرسازی، اداره کل منابع طبیعی، مدیریت امور اراضی و شرکت آب منطقه‌ای استان یکسان سازی شده است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تاکید کرد: این طرح به ما کمک می کند که بتوانیم برنامه کوتاه مدت و بلندمدت برای معادن شن و ماسه استان ترسیم کنیم.

گفتنی است در این جلسه نماینده انجمن شن و ماسه و بتن استان ضمن ارائه گزارشی از معادن شن و ماسه سطح استان، درخصوص کنترل و نظارت و ایجاد رده کیفیت استاندارد برای تمامی معادن، درباره سامانه فروش آنلاین شن و ماسه و مصالح ساختمانی توضیحاتی را ارائه کرد.

★‌خبرنگار: ‌مجید وفایی شاهی★

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات