با حضور معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد ؛

سرپرست فرمانداری اردکان معرفی شد

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار گفت: شهرستان اردکان دارای سرمایه های انسانی ، اجتماعی و فرهنگی ارزشمندی است و تعامل وهمکاری بسیار خوبی در بین دستگاههای اجرایی این شهرستان وجود دارد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استاندار یزد ، پیش از ظهر دوشنبه 17 خردادماه ، مراسم معارفه سرپرست فرمانداری شهرستان اردکان با حضور معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار ، امام جمعه اردکان و جمعی از مدیران این شهرستان در سالن شهید حنیف فرمانداری اردکان برگزار شد .
"محمد علی طالبی" در این جلسه اظهار داشت : خوشبختانه در شهرستان اردکان ، تعامل و هماهنگی بسیار خوبی بین مدیران شهرستان ودستگاههای اجرایی وجود دارد و امیدواریم با تداوم این همکاری و همدلی شاهد روزهای بهتری برای مردم اردکان باشیم .
وی ضمن قدردانی از فرماندار سابق اردکان و اشاره به سوابق خدمتی سرپرست فرمانداری اردکان ادامه داد : هر دونفر از خدمتگزاران شایسته نظام جمهوری اسلامی ایران و مردم هستند و از فرماندار سابق اردکان در مدیریت پدافند غیرعامل معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری استفاده خواهیم کرد .
طالبی با اشاره به اینکه بحث هایی در رابطه با بومی بودن یا غیربومی بودن سرپرست فرمانداری اردکان از طرف برخی از افراد مطرح شده است خاطر نشان کرد : آنچه مهم است شایستگی افراد و انگیزه خدمت به مردم در نظام جمهوری اسلامی ایران است و در شهرستان اردکان هیچ ایرانی احساس غربت نمی کند .
معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار در پایان سخنان خود اظهار امیدواری کرد : شاهد ارتقاء شاخص های توسعه در شهرستان اردکان و رفع مشکلات مردم در این شهرستان باشیم .


حرکت برمدار قانون


سرپرست فرمانداری اردکان نیز در این جلسه اظهار داشت : شهرستان اردکان زادگاه استاد اخلاق مرحوم " آیت الله سید روح الله خاتمی" و سرزمین پرورش فرهیختگان ، اندیشمندان و عالمان بزرگ است .
"هادی مقیمی" ادامه داد : اداره شهرستان اردکان نیاز به تعقل ، تفکر و منطق دارد و برای تحقق این مهم بر مدار قانون حرکت خواهیم کرد و انتظار داریم همه مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان نیز این اصل را سرلوحه کار خود قرار دهند .
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات