استاندار یزد در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی استان مطرح کرد؛

سوم خرداد؛ مظهر صلابت و نماد بارز غیرت ملت بزرگ ایران

دکتر فاطمی گفت: سوم خردادماه؛ مظهر صلابت و نماد بارز غیرت ملت بزرگ ایران در برابر خناسان، حیله ورزان و شیاطین مکاری است که دسیسه پشت دسیسه و نیرنگ پشت نیرنگ، خیال خام دست درازی و تجاوز به منافع ملت ایران را در سر می پرورانند.  

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، دکتر مهران فاطمی در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی استان یزد که به مناسبت سوم خرداد ماه و سالروز آزادسازی خرمشهر برگزار شد، با گرامیداشت یاد شهدا و شیخ الشهدای انقلاب؛ حضرت آیت الله صدوقی(ره) گفت: سلام و صلوات به روح پر فتوح امام خمینی(ره) که به تأسی از حضرت ثارالله (ع) به همه معاصران ما درس آزادگی، غیرت و ذلت ستیزی داد.      
 
وی در ادامه به سوم خردادماه؛ سالروز آزادسازی خرمشهر اشاره و خاطرنشان کرد: این روز؛ مظهر صلابت و نماد بارز غیرت ملت بزرگ ایران در برابر خناسان، حیله ورزان و شیاطین مکاری است که دسیسه پشت دسیسه و نیرنگ پشت نیرنگ، خیال خام دست درازی و تجاوز به منافع ملت ایران را در سر می پرورانند.  
 
دکتر فاطمی افزود: آزادسازی خرمشهرِ قهرمان و بازگشت این خاک سرافراز لاله خیز به آغوش میهن اسلام رخداد بزرگی بود که به همه جهانیان فهماند که این مملکت در کنف حمایت الهی دژ تسخیر ناشدنی است.  
 
استاندار یزد ادامه داد: از این رو  بود که امام امت؛ خمینی بت شکن و استکبار ستیز فرمود: «خرمشهر را خدا آزاد کرد.»  
 
دکتر فاطمی اظهارداشت: دنیا در سوم خرداد به عینه دید که این ملت سرافراز و مقام، دوشادوش قوای مسلحِ کشور خود می ایستد، تیزی سر نیزه و داغی سرب گلوله را به جان می خرد و از «جان» می گذرد اما از «دین» و «خاک» نمی گذرد.
 
استاندار یزد افزود: دنیا در یوم الله پر عظمت سوم خرداد، فهمید که ملت غیور ایران که برای تحقق آزادی و استقلال از خون فرزندان خود مایه گذاشته هیچگاه حضور بیگانه در حریم خود را بر نمی تابد.
 
دکتر فاطمی تصریح کرد: امروز نیز اقتدار نیروهای مسلح در مرزها و فرامرزها، طنین حضور هوشمندانه و پیدا و پنهان این سرافرازان در هر کوی و برزن، خواب را بر چشم دشمنان خارجی و ایادی داخلی آنان ربوده است.   
 
دکتر فاطمی با اشاره به فرمایش «ما ملت امام حسینیم» از سردار دلها حاج قاسم سلیمانی گفت: این جمله بدان معناست که یزیدیان زمان، نام خویش را به انزوا می برند و ملت مسلمان ایران سر سختانه در برابر دشمن دون، همچون گذشته خواهد ایستاد.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات