استاندار يزد:

سياست كلي دولت در عرصه اقتصادي ، توليد و رونق اقتصادي است

استاندار يزد گفت : در سال جديد و در بودجه مصوب مجلس، اتكاء دولت به درآمدهاي نفتي از 70 درصد به زير 30 درصد كاهش يافته و اين امر اقتصاد ما را در برابر تكانه ها و چالش هاي اقتصادي مقاوم مي كند.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد، صبح دوشنبه 17 فروردين ماه جمعي از رؤساي تشكلهاي صنعتي و اعضاي خانه صنعت، معدن و تجارت استان با حضور در استانداري با استاندار يزد ديدار كردند.
در اين نشست كه به منظور تبريك فرارسيدن سال نو و استماع سخنان استاندار يزد در حوزه صنعت، معدن و تجارت استان صورت گرفت، استاندار يزد در ابتدا از همفكري و همدلي صنعتگران و توليدكنندگان استان براي پيشرفت و توسعه روزافزون استان يزد تقدير و تشكر نمود.
ميرمحمدي سپس با اشاره به موفقيت تيم مذاكره كننده هسته اي جمهوري اسلامي در مذاكرات با كشورهاي 1+5 گفت: شروع امسال با يك افتخار جهاني براي كشور ما همراه بود، افتخاري كه از هر نظر به آن نگاه كنيم سرافرازي مردم را در برخواهد داشت چرا كه نمايندگان كشورمان در اين مذاكرات با پختگي و ظرافت و سعه صدر و فهم و هوشمندي فوق العاده و تحمل مسائل مختلف و ارائه پاسخ هاي منطقي به طرف مقابل توانستند ايشان را قانع كرده و راه حل مناسبي براي حل اين موضوع بيابند و اين كار ساده اي نيست.
استاندار يزد خاطرنشان كرد: نحوه رفتار اعضاي تيم مذاكره كننده كشورمان باعث شد تا در افكار عمومي جهان چهره منطقي و مسالمت جو و  اهل گفتگوي ايران تقويت شود و همچنين پروژه اسلام هراسي دشمنان كه با ايجاد گروهك هايي چون داعش و القاعده كليد خورده بود نيز تا حد زيادي به حاشيه رانده شود چرا كه دنيا به توان منطقي و صلح جوئي ايران اسلامي پي برد.
وي آنگاه در بخش ديگري از صحبت هاي خود به ظرفيتهاي موجود در قانون بودجه امسال جهت بهبود فضاي كسب و كار و رونق اقتصادي در كشور و استان اشاره نمود و افزود: مقررشد تا مسئولين مربوطه امتيازات موجود در قانون بودجه امسال در حوزه هاي فوق الذكر براي استان را استخراج نموده و پس از تبيين و تشريح در اختيار توليدكنندگان و صنعتگران قرار دهند تا اين عزيزان بتوانند از اين ظرفيت ها با لحاظ موارد قانوني استفاده نمايند.
عالي ترين مقام اجرايي استان سياست كلي دولت در عرصه اقتصادي را بحث رونق اقتصادي و توليد دانست و ابراز اميدواري نمود كه استان يزد نيز در عرصه توليد همچون گذشته پيشتاز بوده و موفقيت هاي نويني در سال جديد كسب نمايد.
استاندار يزد در پايان به نگاه جديد حاكم بر بودجه ساليانه كشور در امر عدم وابستگي به درآمدهاي نفتي اشاره كرد و گفت : در سال جديد و در بودجه مصوب مجلس اتكاء دولت به درآمدهاي نفتي از 70 درصد به زير 30 درصد كاهش يافته و اين امر اقتصاد ما را در برابر تكانه ها و چالش هاي اقتصادي مقاوم مي كند.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات