پاسداشت مقام پاسداران انقلاب/استاندار یزد:

سپاه مجمع مجاهدان منتظر شهادت است

استاندار یزد گفت: سپاه مجموعه ای از منتظران شهادت، معراج مجاهدین و شهدا و مجموعه محبوب امام و رهبری است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، دکتر مهران فاطمی در آئین تکریم و معارفه فرمانده سپاه الغدیر که با حضور آیت الله ناصری؛ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، سردار سرتیپ پاسدار علی فدوی؛ جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از ایثارگران دوران دفاع مقدس برگزار شد، گفت: سپاه در تاریخ شناخته شده ما یک پدیده کم نظیر و شاید بی نظیر است و ولادت و رشد و نمو آن در صحنه انقلاب و در عرصه دشوارترین آزمون های انقلاب بوده است.
وی با بیان اینکه سپاه عنصر موثر و تعیین کننده ای در طول دوران دفاع مقدس بوده است، اظهارداشت: اکثر فتوحات دوران دفاع مقدس با نام سپاه همراه بوده است.
استاندار یزد ادامه داد: سپاه باهوش ترین و قوی ترین فرماندهان نظامی را در سن جوانی و بدون حضور در هیچ دانشگاهی ویژه این حوزه، تربیت کرد که بسیاری از آن ها جزء استراتژیست های برجسته میدان جنگ شدند.
دکتر فاطمی افزود: سپاه پاسداران با نیروهای مخلص، متعهد، کارآمد و حزب اللهی در اختیار خود، افتخارات و فهرست بلندی از موفقیت ها، تجارب، و نوآوری های فنی و نظامی را دارد.
وی افزود: شاید سرگذشت پاسداری و فرماندهان شهید سپاه، برای بسیاری از افراد شبیه افسانه باشد اما اینها واقعیت دارد و شاید برای بشر مادی امروز قابل توجیه و تفسیر نباشد.
استاندار یزد یکی از مهمترین بخش های کارنامه سپاه انقلاب اسلامی را انقلابی زیستن و انقلابی ماندن این تشکیلات محکم و پر بنیه علی رغم وجود همه حوادث و جریانات در دنیای امروز دانست و خاطرنشان کرد: سپاه مجموعه ای از منتظران شهادت، معراج مجاهدین و شهدا و محبوب امام و رهبری است  که می توان بوی بهشت را از آن استشمام کرد.
دکتر فاطمی در بخش پایانی سخنانش سردار رضا پورشمسی؛ فرمانده سابق سپاه الغدیر را فرمانده ای شجاع، مدبر، نوآور و جهادی خواند و از تلاش های ایشان تقدیر و تشکر کرد.
وی از سردار حسین زارع کمالی، فرمانده جدید سابق سپاه الغدیر به عنوان یکی از فرماندهان جوان، جهادی، خدوم، دانشمند و پرکار استان یادکرد و انتصاب ایشان را به سمت فرمانده سپاه الغدیر استان یزد تبریک گفت.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات