معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد:

سپاه پاسداران‌ از پیشگامان رهایی کشور از هر گونه وابستگی تا رسیدن به قله‌های پیشرفت و خودکفایی است

مهندس علی اکبر عزیزی پیام گرامی داشتی به مناسبت فرا رسیدن دوم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صادر کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد؛ مهندس علی اکبر عزیزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با صدور پیامی سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را گرامی داشت.


بسم الله الرحمن الرحیم

دوم اردیبهشت ماه یادآور تاسیس تشکیلات مهم و موثر در انقلاب اسلامی بنام سپاه پاسدران به فرمان حضرت امام خمینی(ره) در سال ۱۳۵۸ بوده که مصداق بارز آیه شریفه وَالَّذِينَ مَعَهُ أَشِدَّاءُ عَلَى الْكُفَّارِ رُحَمَاءُ بَيْنَهُمْ است.

بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران چه زیبا در وصف سپاه فرمودند «اگر سپاه نبود کشور هم نبود» اکنون نیز پس از گذشت چهار دهه که از تاسیس این نهاد خدمت رسان و مدافع وطن می گذرد، سپاه پاسداران با تبعیت از فرماندهی معظم کل قوا و رهنمودهای مقام عظمای ولایت علاوه بر رصد توطئه‌های همه جانبه شرق و غرب عالم علیه ملت و نظام اسلامی و مقابله بی امان با مکر و حیله دشمنان داخلی و خارجی، در زمینه سازندگی و عمران کشور پیشتاز و ازجمله پیشگامان رهایی از هر گونه وابستگی تا رسیدن به قله‌های پیشرفت و خودکفایی است.

درخشش این نیروی الهی در دوران دفاع مقدس، دفاع از حرم، عرصه نظم و امنیت، ساخت و توسعه تجهیزات گسترده دفاعی و موشکی، نقش موثر در رفع محرومیت زدایی همراه با عمران و آبادانی، اقدامات جهادی، حضور در مناطق زلزله و سیل زده، توانمندسازی و ایجاد اشتغال، عرصه علمی پژوهشی و ده‌ها دستاورد عظیم دیگر بخشی از قدرت عظیم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرضه ملی و بین‌المللی است.

اینجانب با تکریم مقام شامخ همه پاسداران بویژه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و ادای احترام به خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و خانواده بزرگ سپاه در استان دارالعباده یزد  ضمن تبریک و گرامیداشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دوام توفیقات روز افزون و سربلندی سپاهیان عزیز و جان برکف را در تحقق اهداف پیش رو و صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران از درگاه خداوند متعال مسالت می‌کنم.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات