استانداریزد مطرح کرد:

شتاب بخشی به انجام امور و طرح های استانی با تفویض اختیار بیشتر‌ به آنها

استاندار یزد به ضرورت تفویض اختیار به استان ها و نقش آن در شتاب بخشی به انجام امور اشاره و تاکید کرد: خوشبختانه در این دولت، اتفاقات خوبی در حوزه تفویض اختیارات صورت گرفته اما بسیاری از مسائل و موضوعات را می توان با اختیارات بیشتر به استان ها مورد حل و فصل قرار داد .

 به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری استان یزد با حضور دکتر رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، دکتر طالبی استانداریزد، جمعی از نمایندگان بخش خصوصی و دولتی به منظور بررسی راهکارها و پیشنهادات برنامه هفتم توسعه استان در سالن کوثر استانداری برگزار شد.
دکتر طالبی در این نشست توسعه حوزه های گردشگری و دانش بنیان را از رویکردهای اصلی استان دانست و گفت: این دو حوزه به دلیل شرایط ویژه یزد و برخورداری از سرمایه ارزشمند بافت تاریخی، ظرفیت اکوتوریسمی، وجود نیروهای انسانی تحصیلکرده  و بهره مندی از شاخص های بالای فناوری، به عنوان امور اولویت دار استان انتخاب شده اند.
وی یکی از درخواست های استان یزد را نگاه و پرداخت ویژه مجمع تشخیص مصلحت به دو مقوله مذکور عنوان و خاطرنشان کرد: در پرتو حمایت و پشتیبانی از این دو حوزه، بسیاری از مشکلات کشور برطرف خواهد شد.
استاندار یزد در ادامه به ضرورت تفویض اختیار به استان ها و نقش آن در شتاب بخشی به انجام امور اشاره و تاکید کرد: خوشبختانه در این دولت، اتفاقات خوبی در حوزه تفویض اختیارات صورت گرفته اما بسیاری از مسائل و موضوعات را می توان با اختیارات بیشتر به استان ها مورد حل و فصل قرار داد.
دکتر طالبی همچنین با بیان اینکه استان یزد به عنوان بهشت سرمایه گذاری ایران شناخته می شود، اظهارداشت: گواه این موضوع انتخاب استان یزد در دو سال متوالی از سوی مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی به عنوان امن ترین استان کشور در زمینه سرمایه گذاری است.
استاندار یزد درپایان اظهارداشت: امیدواریم مسائل و مشکلات موجود در مسیر تولید به ویژه موارد مربوط به تامین مواد اولیه در سطح کلان مورد رسیدگی و پیگیری قرار گیرد تا شاهد وجود برخی موانع و مشکلاتی در این مسیر نباشیم.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات