شروع عملیات اجرایی بزرگراه هرات هرابرجان با اعتبار ۸۰۰ میلیارد ریال

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار همزمان با سفر استاندار یزد به شهرستان خاتم از شروع عملیات اجرایی بزرگراه هرات هرابرجان با اعتبار نزدیک به ۸۰۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، "‌محسن صادقیان" معاون عمرانی استاندار درخصوص اهمیت این محور در شهرستان خاتم، گفت: بزرگراه هرات هرابرجان به طول ۳۰ کیلومتر به عنوان بخشی از محور مهریز- نیریز و بخشی از محور اصفهان- بندرعباس است که به دلیل اهمیت ترافیکی آن با پیگیری های مسولین استان و تلاش شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل مراحل برگزاری فراخوان و مناقصه آن طی شد و امروز عملیات اجرایی آن با حضور استاندار و مسولان استانی آغاز گردید.
وی ادامه داد: هم اکنون نزدیک به ۴۵۰ کیلومتر بزرگراه در استان یزد در دست ساخت ‌است که برنامه ما در سال گذشته و سال جاری اتمام ۲۰۰ کیلومتر از این بزرگراه ها می باشد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خاطرنشان کرد: تاکنون ‌نزدیک به ۷۰ کیلومتر از این بزرگراه ها به بهره‌برداری رسیده است و امیدواریم تا پایان سال جاری ۱۰۰ کیلومتر دیگر از این راه ها به بهره برداری برسد و ۳۰ کیلومتر دیگر در شش ماهه اول سال ۱۴۰۰ به اتمام خواهد رسید.

★‌خبرنگار: مجید وفایی شاهی★

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات