ششمين جلسه هیئت بازرسي استان برگزار شد

ششمين جلسه هیئت بازرسي انتخابات استان با حضور اعضاي این هیئت برگزار شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومي استانداري يزد، رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان یزد، روز دوشنبه 26 بهمن‌ماه، در اين جلسه به تشريح اقدامات صورت گرفته در هیئت بازرسي انتخابات استان از ابتداي تشكيل آن تاكنون پرداخت.
«احمد ترحمي» همچنين برخي از وظايف و مأموریت‌های هیئت‌های بازرسي انتخابات شهرستان‌ها، سربازرسان و بازرسان را برشمرد و بر اهتمام همه دست‌اندرکاران در اجراي دقيق قانون تأكيد كرد.
برگزاري نشست آموزشي- توجيهي بازرسان و سربازرسان توسط هیئت‌های بازرسي انتخابات شهرستان‌ها، پایش و کنترل گزارش‌های ثبت‌شده در سامانه سهبا و ارائه گزارش‌های به‌موقع از تخلفات نامزدها، دستگاه‌های اجرايي و عوامل برگزاري انتخابات به هیئت استان از نكاتي بود كه مورد تأکید اين مقام مسئول قرار گرفت.
در ابتداي اين نشست نیز در ارتباط ویدئوکنفرانسی با هیئت مركزي بازرسي انتخابات كشور تغييرات سامانه سهبا، چک‌لیست ارسالي از مركز و سوابق بازرسان و سربازرسان معرفی‌شده از سوي هیئت‌های بازرسي انتخابات شهرستان‌ها موردبررسی قرار گرفت.
در ادامه هريك از اعضا به بيان دیدگاه‌ها و نكته نظرات خود پرداختند و تصميمات لازم اتخاذ شد.
اطمینان از حسن جریان انتخابات در سطح استان، انجام صحیح، دقیق و به‌موقع وظایف قانونی توسط عوامل اجرایی انتخابات در سطح استان، برگزاری جلسات توجیهی و آموزشی موردنیاز برای هیئت‌های بازرسی شهرستان‌ها و سایر عوامل مرتبط، پایش و کنترل گزارش‌های ثبت‌شده در سامانه سهبا، پیگیری موارد نقض، تخلف و تأخیر در اجرای وظایف محوله از طریق هیئت‌های شهرستانی و ارائه گزارش‌های به‌موقع از تخلفات احتمالی در اجرای صحیح مفاد و قانون انتخابات از وظايف و مأموریت‌های هیئت بازرسي انتخابات استان است.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات