مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری استانداری یزد:

شماره مستخدم پذیرفته شدگان آزمون استخدامی 26خرداد91اخذ شد

مدیرکل دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری از اخذ شماره مستخدم قبول شدگان آزمون استخدامی 26 خرداد 91 خبر داد.

"سید حسن سالاری" در گفت و گو با خبرنگار اتاق خبر روابط عمومی استانداری یزد ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به پیگیریهای صورت گرفته از طرف استانداري و رفع مشکل مربوط به تامین اعتبار، سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در اسفند 93 سهمیه های مربوط به آزمون استخدامی سال 91 را از طریق سامانه کارمند ایران به استانداریها اختصاص داد که پس از ارسال مجدد مدارک و پیگیریهای لازم، شماره مستخدم افراد یاد شده به دستگاه های مربوطه برای شروع به کار ارسال شد
وی افزود: بر این اساس دستگاه های اجرایی مربوطه مکلفند نسبت به بکارگیری نیروهای پذیرفته شده در آزمون مذکور و صدور حکم حقوقی آنان اقدام نمایند.
این مقام مسئول در بخش دیگری از این گفت و گو از حمایتهای بی دریغ استاندار محترم و معاون محترم توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری در این زمینه قدردانی کرد.
آزمون استخدامی یاد شده با شرکت 2هزار و 297 نفر متقاضی برای جذب در 14 دستگاه اجرایی و 132 رشته شغلی برگزار شده بود. استانداری، ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، میراث فرهنگی، اوقاف و امور خیریه ، امور مالیاتی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، ثبت احوال، هواشناسی، ورزش و جوانان، انتقال خون، راه و شهرسازی، بهزیستی، صنعت، معدن و تجارت و اداره کل حفاظت محیط زیست دستگاه های موضوع این استخدام می باشند.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات