مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری یزد عنوان کرد :

شناسایی شبکه فعال زنان روستایی در استان

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری یزد گفت: خوشبختانه نخستین جشنواره و نمایشگاه توانمندیهای زنان استان یزد فرصت مناسبی شد تا بانوان روستایی در این نمایشگاه مشارکت فعال و حضور مؤثری داشته باشند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری یزد با حضور در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی یزد از غرفه های مختلف نخستین جشنواره و نمایشگاه توانمندیهای زنان استان بازدید کرد.
مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری یزد اظهار داشت : دولت تدبیر و امید به صورت برنامه ریزی شده و مدون به فعالیتهای زنان در حوزه های مختلف توجه ویژه دارد و ما نیز در دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری به شناسایی شبکه فعال زنان روستایی استان اقدام نموده ایم.
"هادی مقیمی" ادامه داد : قرار است در سطوح مختلف مدیریتی از جمله دهیار و در شرکتهای تعاونی دهیاریهای استان که اکنون وارد حوزه های سرمایه گذاری و اشتغال شده اند از حضور زنان به صورت شایسته استفاده کنیم.
وی افزود : در حال حاضر 10 درصد از دهیاران ما در سطح استان را بانوان تشکیل می دهند و مشاهده می کنیم که زنان، مسئولیت پذیری بیشتری نسبت به آقایان دارند.
"مقیمی" در پایان سخنان خود اظهار امیدواری کرد : با فرهنگ سازی و آموزش صحیح زمینه ورود زنان روستایی به عنوان عضو شوراهای اسلامی شهر و روستا در دوره آینده انتخابات این شوراها فراهم شود زیرا اگر زنان روستایی وارد عرصه های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی شوند قطعاً برنامه های دولت در این حوزه ها بهتر اجرا خواهد شد.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات