مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری تاکید کرد:

ضرورت برنامه‌ریزی بیشتر برای حفظ سلامت جسمی و روحی بانوان استان

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری در نشست شورای ورزش شهرستان یزد بر ضرورت برنامه‌ریزی بیشتر برای ‌حفظ سلامت جسمی و روحی بانوان استان تاکید کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، شورای ورزش شهرستان یزد‌ با حضور "اعظم کاظمی" مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری، "سیدمحمد رستگاری" فرماندار یزد‌ و جمعی از مسئولان ورزشی شهرستان با محوریت بررسی تاثیر کرونا بر توسعه ورزش بانوان در مناطق شهری و روستایی در سالن ولایت فرمانداری یزد برگزار شد.
مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری در این نشست، ‌گفت: سلامت بانوان به‌عنوان گروه تاثیرگذار جامعه و خانواده از اهمیت بالایی برخوردار است.
"اعظم کاظمی" ‌تاکید کرد: ضرورت دارد برای حفظ سلامت جسمی و روحی و روانی بانوان استان، برنامه‌ریزی ‌بیشتری انجام شود.
وی ادامه داد: بعد از ورود کرونا به کشور و همه گیری این بیماری، ناراحتی و اضطراب‌هایی به جامعه ورود ‌پیدا کرد و به دنبال آن تعطیلی باشگاه‌ها و مراکز تفریحی و ‌پارک‌ها را رقم زد.‌
مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری افزود: ورزش با بالا بردن سطح ایمنی بدن در کاهش اضطراب‌های به وجود آمده بسیار موثر ‌است و
اقدامات بسیار خوبی توسط اداره کل ورزش و‌ جوانان استان و شهرستان در این راستا انجام شده که جای تقدیر و تشکر دارد.
کاظمی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: قطعا با روحیه بالایی که در بانوان و‌ نواب هیات‌های ورزشی وجود دارد شاهد توسعه ورزش در این دوران خواهیم بود.
در نشست شورای ورزش شهرستان یزد ضمن ارائه گزارش عملکرد هیات‌های ورزشی در حوزه بانوان در سال جاری، درخصوص توسعه ورزش بانوان در سطح شهرستان و روستاهای بخش مرکزی یزد درسال آینده با توجه به شرایط انتشار ویروس کرونا، تبادل نظر ‌انجام شد.
گفتنی است در پایان این نشست از نواب رئیس هیات‌های ورزشی شهرستان یزد برای همکاری با اداره ورزش و جوانان شهرستان در راستای پیشبرد اهداف ورزش بانوان با اهدای لوح تقدیر، تجلیل ‌شد.

★‌ خبرنگار: ‌مجید وفایی شاهی ★

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات