معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری عنوان کرد؛

ضرورت برگزاری شایسته جشنواره فجر تا فجر در استان

معاون توسعه مدیریت ومنابع استاندار یزد در اولین جلسه شورای اقامه نماز استان با اشاره به برگزاری جشنواره فجر تا فجر در استان گفت: باید تمهیدات لازم برای برگزاری شایسته این جشنواره در استان اندیشیده شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، اولین جلسه شورای اقامه نماز استان یزد با حضور مهندس شاه حسینی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری، مدیر ستاد اقامه نماز استان و سایر اعضای شورای اقامه نماز استان روز دوشنبه 19 اردیبهشت برگزار شد.

مهندس محمد علی شاه حسینی با اشاره به بخشنامه وزارت کشور در خصوص برنامه ریزی منظم و اجرای هر چه باشکوهتر جشنواره سراسری علمی، پژوهشی، فرهنگی، ادبی و هنری نماز با عنوان فجر تا فجر و اظهار داشت: باید تمهیدات لازم به منظور برگزاری شایسته این جشنواره در استان یزد توسط اعضای شورای اقامه نماز استان فراهم شود.
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد با تأکید به همکاری، تعامل بین بخشی و ارائه گزارش مستمر اعضاء جهت برگزاری این جشنواره به دبیرخانه خاطرنشان کرد: برگزاری موفق این جشنواره مورد انتظار مدیریت ارشد استان بوده و امیدواریم با برنامه ریزی این مهم در استان یزد محقق شود.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات