استاندار یزد در نشست هم اندیشی با فرمانداران استان عنوان کرد:

ضرورت بهره گیری از تمامی ابزار ممکن برای برگزاری هر چه پرشورتر انتخابات

استاندار یزد با اشاره به در پیش رو بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا عنوان کرد: باید از تمامی ظرفیت های ممکن برای جلب مشارکت مردم و برگزاری انتخابات پرشور استفاده شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، دکتر طالبی در نشست مشترک با فرمانداران استان که به منظور بررسی و هم اندیشی در خصوص مسائل مختلف و ابلاغ آخرین سیاست های استان برگزار شد، بر ضرورت به کارگیری از نیروهای بومی کارآمد در مدیریت بخش های بزرگ اقتصادی استان تاکید کرد و به فرماندارن دستور داد این موضوع را به عنوان مطالبه جدی در دستور کار خود قرار دهند.
وی با گرامیداشت ایام دهه فجر و ضرورت زنده نگه داشته یاد و خاطره امام خمینی (ره)، شهدا و مجاهدت های آن دوران گفت: در عین ضرورت رعایت محدودیتهای کرونایی در برگزاری مراسم گرامیداشت این ایام ا... ، باید از دیگر ظرفیت های ممکن برای بزرگداشت پرشور این ایام بهره گرفت.
دکتر طالبی درباره پروژه های عمرانی و ضرورت اتمام و بهره برداری باکیفیت و هر چه سریعتر آنها گفت: فرمانداران، پروژه های حوزه عمرانی و سرمایه گذاری ای که با موانعی در دستگاه ها روبرو هستند، معرفی کنند تا هر چه سریعتر تعیین تکلیف شوند.
وی افزود:  تعامل حداکثری و بهره گیری از ظرفیت نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی برای حل مسائل شهرستان ها باید مد نظر فرمانداران باشد.
استاندار در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد: باید از تمامی ظرفیت های ممکن برای جلب مشارکت مردم و برگزاری انتخابات پرشور استفاده شود.
شایان ذکر است در این نشست، فرمانداران استان به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات