استاندار یزد در نشست کمیسیون ایمنی راه های کشور عنوان کرد:

ضرورت فراهم سازی زمینه های بهبود شرایط محور دهشیر از سوی وزارت راه و شهرسازی

استاندار یزد در نشست کمیسیون ایمنی راه های کشور و با اشاره به واژگونی اتوبوس سربازان معلم در محور دهشیر، این مسیر را یکی از خطرناک ترین جاده های استان یزد دانست و خواستار فراهم سازی زمینه بهبود شرایط این منطقه از سوی وزارت راه و شهرسازی شد.

 به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، دکتر طالبی در نشست کمیسیون ایمنی راه های کشور که به منظور بررسی علل واژگونی اتوبوس های خبرنگاران در آذربایجان غربی و  سرباز معلمان در محور دهشیر و به ریاست وزیر راه و شهرسازی و حضور ویدیو کنفرانسی مسئولین  کشوری و استانداران استان های مربوطه برگزار شد، به اقدامات انجام شده در استان جهت امدادرسانی به مصدومین حادثه اشاره کرد و گفت: به محض اطلاع از وقوع حادثه، با هماهنگی اورژانس و مراکز درمانی، مصدومین حادثه به سرعت به 4 بیمارستان استان در شهرستان های تفت، ابرکوه و دو بیمارستان مرکز استان منتقل شدند.
وی ادامه داد: متاسفانه پنج نفر از سرباز معلمان حاضر در اتوبوس، در محل حادثه جان باختند و این مصیبت به جا ماند.
دکتر طالبی در ادامه محور دهشیر را یکی از خطرناک ترین جاده های استان یزد دانست و خواستار فراهم سازی زمینه بهبود شرایط این منطقه از سوی وزارت راه و شهرسازی شد.
استاندار یزد خاطرنشان کرد: به منظور پیشگیری از وقوع حوادث مشابه، باید یکسری خروجی های اضطراری از این مسیر پیش بینی شود.
وی در بخش دیگری از سخنانش عدم آشنایی راننده با منطقه، نقص فنی ترمز و لاستیک و تعداد زیاد مسافرین علی رغم وجود شرایط کرونایی را از جمله عوامل دخیل در وقوع این حادثه عنوان کرد.
دکترطالبی در انتها اضافه کرد: امیدواریم با اتخاذ تصمیماتی در این راستا، شاهد کاهش تصادفات و ایجاد شرایط بهتر و ایمن تر برای مسافرت هموطنان در جای جای کشور باشیم.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات