معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تاکید کرد:

ضرورت همکاری دستگاه‌های اجرایی استان برای تسریع در ثبت‌نام سهام عدالت مالکان غیرمستقیم

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد با اشاره به طرح آزاد سازی سهام عدالت و ضرورت ثبت‌نام مالکان غیرمستقیم سهام، ‌تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی به‌خصوص دستگاه‌های حمایتی برای تسریع در روند ثبت نام، همکاری و مشارکت کنند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، "سیدمسعود عظیمی" معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار در نشست هماهنگی و برنامه ریزی سهام عدالت، ‌خاطرنشان کرد: سهام عدالت به دو روش مستقیم و غیر مستقیم آزادسازی شد و افراد ثبت نام کننده غیرمستقیم برای انجام روند مدیریت سهامشان و استفاده از مزایای آن باید در سامانه سجام ثبت نام کنند.
وی با قدردانی از تلاش‌ها و پیگیری‌های صورت گرفته توسط متولیان امر، ‌ادامه داد: با توجه به اینکه سهام هر فرد دارای ارزش بالایی است و هم اینک ساز و کار خرید و فروش آن همانند مالکان مستقیم در بورس فراهم شده است، ثبت نام در سامانه سجام از اهمیت بالایی برخوردار است.
‌عظیمی همچنین فراهم کردن زمینه ثبت نام روستاییان که بخش مهمی از دارندگان مدیریت مالکان غیرمستقیم را تشکیل می دهند، خواستار شد و گفت: واریز و دریافت سود سالانه سهام عدالت و سایر مزایای سهام‌داری منوط به ثبت نام در این سامانه است.
گفتنی است در نشست هماهنگی ثبت نام ‌مالکان غیرمستقیم سهام عدالت در سامانه سجام درخصوص جلب مشارکت دستگاه‌های حمایتی استان یزد برای ثبت نام افراد تحت پوشش و تسریع در روند ثبت نام، مزیت های آن، نقش مهم شرکت سرمایه گذاری استانی در مدیریت سهام مالکان و افزایش سرمایه آن هم‌اندیشی و تبادل نظر و تصمیماتی گرفته شد.

★‌خبرنگار: ‌مجید وفایی شاهی★ 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات