استاندار یزد تاکید کرد :

ضرورت گسترش گفتمان دینی در جامعه

استاندار یزد صبح شنبه 29 خردادماه در دیدار با مدیرکل و کارکنان اداره کل تبلیغات اسلامی استان بر ضرورت گسترش گفتمان سازی دینی در جامعه و به ویژه نسل جوان تاکید کرد .

به گزارش اداره کل روابط عمومی استاندار یزد ، استاندار یزد به مناسبت فرارسیدن سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی به فرمان حضرت امام خمینی (ره) در دیدار با مدیر کل و کارکنان اداره کل تبلیغات اسلامی استان در سالن جلسات این اداره کل اظهار داشت : اینکه گفتمان سازی دینی در جامعه گسترش یابد و فراگیر شود ، از ضرورت های اجتماع ماست و باید در این برنامه ها از همه طیف ها و تفکرها دعوت شود و به ویژه بستری فراهم گردد تا نسل جوان به صورت گسترده در این جلسات حضور یابند .
"سیدمحمد میرمحمدی" ادامه داد : ماه مبارک رمضان فرصت مغتنمی است تا نوجوانان و جوانان را جلب و جذب جلسات دینی  و مذهبی کنیم و این جلسات را به شیوه ای برگزار نماییم که جوانان به نوعی در برگزاری آنها مشارکت داشته باشند .
وی با ابراز نگرانی از اینکه این امکان وجود دارد که با گستردگی  وسایل ارتباط جمعی و سرگرمی ها در دنیای امروز ، جوانان ما از مذهب دور شوند افزود : باید در این زمینه مراقبت بیشتری انجام دهیم و با تولید محتواهای مناسب و ارزشمند از ظرفیت فضای مجازی برای معرفی ارزشهای دینی و ملی مان به جوانان استفاده کنیم .
میرمحمدی در پایان سخنان خود با اشاره به فرمایش بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه مرد از دامن زن به معراج می رود ، خواستار مشارکت بیشتر بانوان استان در فعالیتهای اجتماعی ، فرهنگی ، مذهبی و سیاسی شد .
گفتنی است در ابتدای این جلسه "حجت الاسلام والمسلمین محمد شریف حسینی کوهستانی " گزارشی از فعالیت های اداره کل تبلیغات اسلامی استان در سال 94 را ارائه داد و خاطر نشان کرد : در سال گذشته 395 برنامه گفتمان دینی در سطح استان برگزار شده است و بیش از 17 هزار نفر در این برنامه ها شرکت کرده اند .
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات