جدیت و مجاهدت؛ لازمه کار جهادی/ استاندار یزد:

عذری برای تعلل و کم کاری پذیرفته نیست

استاندار یزد در نشست شورای مسکن استان یزد جدیت و مجاهدت را لازمه انجام کار جهادی دانست و گفت: هیچ عذری برای تعلل و کم کاری در پروژه های نهضت ملی مسکن وجود ندارد و مسائل مربوط به آن باید با جدیت دنبال شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، نشست شورای مسکن استان یزد به ریاست استاندار یزد و به منظور بررسی مورد به مورد مسائل مربوط به تامین اراضی و پیشرفت فیزیکی پروژه های طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان های تفت، ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم و مروست برگزار شد.
دکتر فاطمی با تاکید بر آماده سازی طرح های اراضی نهضت ملی مسکن تا پایان ماه جاری، گفت: فرمانداران، مدیران دستگاه های خدمات رسان و کارگزاران به صورت روزانه و با جدیت پیگیر مسائل مربوط به پروژه های نهضت ملی مسکن باشند‌ و اقدامات و هماهنگی های لازم جهت پیشبرد مسائل را انجام دهند.
وی در ادامه از آغاز عملیات اجرایی پروژه های نهضت ملی مسکن شهرستان هایی که تاکنون شروع نشده تا ماه آینده خبرداد و خاطرنشان کرد: پیشبرد پروژه های نهضت ملی مسکن و مانع زدایی و تسریع در روند اجرای آن ها نیازمند انجام کار جهادی است و کار جهادی با محدودسازی وقتگذاری به ساعات اداری و با لباس اتوکشیده و کفش واکس زده ممکن نیست.
استاندار یزد با بیان اینکه پیگیری مکاتبه ای مسائل نیازمند نگاه و حمایت ملی را نمی پذیریم، افزود: مدیران دستگاه ها باید به صورت چهره به چهره با مسئولین مربوطه گفتگو و منابع، امتیازات، اختیارات و مجوزها را بگیرند و به استان برگردند.
دکتر فاطمی ادامه داد: با توجه به سیاست گذاری ها و برنامه ریزی های انجام شده، هیچ عذر و بهانه ای برای توقف یا کندی احتمالی در روند اجرای پروژه ها وجود ندارد و در صورت تعلل و اهمال عمدی پیمانکاری در اجرای پروژه، با پیمانکار برخورد و برکنار شود.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات