پيام استاندار يزد به مناسبت ميلاد حضرت عباس(ع ) و روز جانباز؛

عزت و امنيت ما در گرو ايثارگري جانبازان است

استاندار يزد به مناسبت روز ميلاد قمربني هاشم حضرت عباس بن علي (ع) و روز جانباز پيامي صادر كرد.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد متن كامل پيام "سيدمحمد ميرمحمدي" به شرح زير است:
ميلاد علمدار كربلا حضرت ابوالفضل العباس(ع) از جمله عيدهاي پر سرور و مسرت بار ماه شعبان المعظم است. حضرت عباس(ع) تجسم مهر و وفا و تبلور همه فضايل نيكوي انساني و اسوه برادري است. او براستي الگوي جاودانه ايمان ، اخلاص، پاسداري و پايداري در دفاع از امام زمان خود بود و ايثار ، گذشت، غيرت و شجاعت او را با هيچ واژه اي نمي توان شرح داد.
 كلمات در بيان كار بزرگ او عاجزند و تاريخ از شگفتي او انگشت حيرت به دندان گزيده است و بفرموده امام سجاد(ع) همه شهيدان در روز قيامت بر منزلت او غبطه مي خورند و چه زيبا كه روز ميلاد قمربني هاشم را روز جانباز نام نهاده اند تا عظمت و ارزش جانبازان رشيد و دلاور ميهن اسلامي مان گسترش و تداوم يابد .
اينجانب ميلاد قمر بني هاشم و روز جانباز را به مردم عزيز و متدين استان يزد بويژه جانبازان عزيزي كه عزت، آزادگي و امنيت ما در گرو ايثارگري آنهاست و به همه مسلمانان و شيعيان تبريك عرض مي كنم و اميدوارم خداوند به همه ما در ارج نهادن بيشتر به مقام جانبازان، اين شهيدان زنده و پاسداري از حرمت خون شهيدان و خدمت به مردم شريف اين مرز و بوم بويژه دارالعباده استان يزد توفيق روز افزون عطا فرمايد، از درگاه خداي منان سلامتي و شكيبايي بيش از پيش جانبازان عزيز و خانواده گرانقدر آنها را مسئلت مي نمايم.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات