مديركل امور روستايي و شوراهاي استانداري يزد تأكيد كرد:

عزم جدي دولت براي بهبود وضعيت زندگي مردم در روستاها

مديركل امور روستايي و شوراهاي استانداري يزد گفت: مردم انتظار دارند پس از گذراندن دوران سخت در دولت گذشته، وضعيت زندگی‌شان بهبود يابد و دولت تدبير و اميد براي تحقق اين مهم عزم جدي دارد.

 به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، روز سه‌شنبه 24 آذرماه بيستمين كارگروه تخصصي توسعه مديريت و سرمايه انساني دهیاری‌های سراسر كشور با حضور معاون دفتر برنامه‌ریزی و مديريت توسعه روستايي سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های كشور، مديركل امور روستايي و شوراهاي استانداري يزد و رئيس كارگروه تخصصي توسعه مديريت و سرمايه انساني دهیاری‌های كشور در استانداري يزد برگزار شد.
رئيس كارگروه تخصصي توسعه مديريت و سرمايه انساني دهیاری‌های كشور و مديركل امور روستايي و شوراهاي استانداري يزد در اين نشست ضمن ارائه گزارشي از فعالیت‌های آموزشي اين كارگروه اظهار داشت: ضروري است قانون جامع و كاملي در حوزه دهیاری‌ها تدوين و تصويب شود تا بتوان با دهياران متخلف در حوزه اداري و مالي برخورد قانوني لازم انجام شود.
‹‹هادي مقيمي›› افزود: ساختار اداري و مالي دهیاری‌ها نيازمند تغيير اساسي است و لازم است مسائل و مشكلات روستائيان در شوراي برنامه‌ریزی استان‌ها بيشتر موردتوجه قرار گيرد.
معاون دفتر برنامه‌ریزی و مديريت توسعه روستايي سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های كشور نيز در اين جلسه تصريح كرد: هدف مشترك همه ما حمايت از جامعه روستايي براي ايجاد توسعه پايدار در روستاها است.
‹‹آرش سرايي››ادامه داد: شايسته است براي توسعه پايدار در روستاها جايگاه دهیاری‌ها تقويت شود و ضمن توانمندسازي دهياران با تخلفات احتمالي آن‌ها براي حفظ منافع روستائيان برخورد قانوني انجام شود.
گفتني است در ادامه اين نشست آموزشي 2 روزه راهكارهاي ترويج قانون‌گذاری در دهیاری‌ها، موانع آن و آسیب‌شناسی آموزش دهياران و كاركنان دهیاری‌ها موردبحث و بررسي اعضاي حاضر در جلسه قرار گرفت و مديران كل دفاتر امور روستايي و شوراهاي استانداری‌های اردبيل، خراسان شمالي، خوزستان، كرمانشاه، هرمزگان و يزد دیدگاه‌های خود را در رابطه با موضوعات مطرح‌شده در اين نشست آموزشي مطرح كردند.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات