استاندار يزد تأكيد كرد :

عزم جدي دولت تدبير و اميد در حمايت از توليد داخلي

استاندار يزد گفت : دولت يازدهم حمايت از بخش صنعت و توليد داخلي را در اولويت برنامه هاي راهبردي خود قرار داده و اقدامات خوبي در اين زمينه انجام داده است.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد، كارگروه تسهيل و رفع موانع توليد استان با حضور استاندار يزد، معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري، رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي و رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان  و اعضاي اين ستاد در سالن زنده ياد حميديا استانداري برگزار شد.
استاندار يزد در اين جلسه ضمن گراميداشت ياد و خاطره حضرت امام خميني (ره) و شهداي قيام خونين 15 خرداد اظهار داشت: امروز بيش از هر زمان ديگري بخش توليد و صنعت نياز به حمايت دارد و دولت تدبير و اميد به تحقق اين مهم توجه ويژه اي داشته است.
«سيدمحمد ميرمحمدي» با اشاره به اعتبار تخصيصي از طرف دولت يازدهم براي رفع مشكلات واحدهاي توليدي و صنعتي ادامه داد: هدف اصلي از اين اقدام دولت رونق بخشيدن به توليد داخلي و رفع مشكلات اين واحدها مي باشد كه مانند يك زخم كهنه بر بدنه توليد و صنعت جا خوش كرده است.
وي تصريح كرد:واحدهاي توليدي و صنعتي كه به كارگروه تسهيل و رفع موانع توليد استان مراجعه مي كنند اغلب درخواست دارند تا پرداخت بدهي هاي آنها به تعويق بيافتد كه مي توان با تنفس چندماهه و تقسيط بدهي به اين واحدها كمك كرد.
ميرمحمدي در پايان سخنان خود از همكاري بانكهاي استان و ساير دستگاههاي مرتبط با حوزه صنعت و توليد براي حمايت در راستاي رفع موانع توليد استان قدرداني كرد.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات