مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خبر داد:

عقد تفاهم نامه دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد با مرکز فنی و حرفه ای استان

به موجب تفاهم نامه دفتر امور بانوان و خانواده استانداری و اداره کل فنی و حرفه ای استان، تمهیداتی برای اشتغال زایی بانوان جویای کار از سوی این دو اداره فراهم شد.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد، «فخرالسادات خامسی هامانه»، صبح شنبه ۲۵ بهمن ماه، در جلسه ای با مدیر کل فنی و حرفه ای استان در خصوص مهارت آموزی بانوان استان به هم اندیشی پرداخت.
مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری، با اشاره به افزایش تعداد بانوان مراجعه کننده برای اشتغال زایی به این دفتر، بر لزوم شناسایی و معرفی گنجایش مراکز فنی و حرفه ای استان برای آموزش و اشتغال بانوان تأکید کرد.
خامسی، استفاده بانوان از آموزش های فنی و حرفه ای با رویکرد بازار محوری، همراه با اعطای وام های مشاغل خانگی را فرصت مناسبی دانست و اولویت به بانوان تحصیل کرده، بانوان بی سرپرست و بد سرپرست را تأکید کرد.
در این دیدار همچنین در خصوص تفاهم نامه ای برای همکاری های دو سویه میان این دو اداره کل هم اندیشی و مواد این تفاهم نامه مورد تصویب قرار گرفت.
طبق این تفاهم نامه، دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مؤظف به شناسایی و معرفی بانوان جویای کار و بانوان توانمند برای ایجاد اشتغال به مرکز فنی و حرفه ای استان شد و این مرکز نیز برای برگزاری دوره های آموزشی رایگان و همراه با تخفیف، ارائه گواهی نامه بین المللی، اعطای وام و همچنین بازاریابی اعلام آمادگی کرد.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات