با حضور استاندار يزد؛

عمليات اجرايي گازرساني به بهاباد آغاز شد

با حضور استاندار يزد روز يكشنبه هفتم شهريور ماه و همزمان با هفتۀ دولت چندين پروژۀ عمراني، توسعه اي، آب و گازرساني در شهرستان بهاباد به بهره برداري رسيد.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد در ششمين روز از هفتۀ دولت «سيدمحمّد ميرمحمدي» استاندار يزد و «عباس حيدري» مديركل حوزۀ استاندار در شهرستان بهاباد حضور يافتند و به همراه «عباس اقبال» فرماندار بهاباد و «حجت الاسلام و المسلمين سيف الله دهقاني» امام جمعۀ بهاباد چندين پروژۀ عمراني را افتتاح كردند.
استاندار يزد و هيئت همراه در اين سفر نمازخانه و سكوي ايستاي مسافربري شهرستان بهاباد را افتتاح كردند و سپس پروژۀ ملي احداث مجتمع گندله سازي بهاباد با اعتباري بالغ بر 6000 ميليارد ريال و با مشاركت بخش خصوصي به طور رسمي آغاز به كار كرد.
سپس استاندار و هيئت همراه با حضور در گلزار شهداي روستاي «دهنوي دشت» بهاباد و با قرائت فاتحه و اهداي گل، به مقام شامخ اين شهداي والامقام اداي احترام كردند.
آغاز به كار پروژۀ آبياري سطحي چاه كشاورزي شهيد چمران بهاباد به مساحت 130هكتار و با اعتبار 20 ميليارد ريال از محل اعتبارات اجرا و توسعۀ سيستم هاي نوين آبياري سازمان جهاد كشاورزي استان از ديگر پروژه هايي بود كه توسط عالي ترين مقام اجرايي استان و هيئت همراه آغاز به كار كرد.
همچنين استاندار با حضور در مسجد جامع شهرستان بهاباد ضمن اقامۀ نماز ظهر و عصر در مسجد اين شهرستان، با مردم شهرستان بهاباد ديدار و گفت و گو كرد.
عمليات اجرايي گازرساني شهر بهاباد با اعتبار صد ميليارد ريال شامل شبكۀ توزيع پلي اتيلن، هشت كيلومتر مربع خط تغذيۀ فولادي و قابليت نصب دو هزار عدد انشعاب نيز از ديگر پروژه هايي بود كه در هفتۀ دولت در اين شهرستان آغاز به كار كرد.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات