پیام استاندار یزد به مناسبت حماسه سوم خرداد ؛

فتح خرمشهر سند افتخاری برای همه عصرها و نسل هاست

استاندار يزد به مناسبت حماسه سوم خرداد و آزاد سازی خرمشهر پیامی صادر کرد .

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد ، متن کامل پیام "سید محمد میرمحمدی" به شرح زیر است :
پيروزي دلاور مردان و سلحشوران دفاع مقدس در عمليات بيت المقدس و آزادسازي خرمشهر در سوم خرداد ماه سال 61 مسرت بخش ترين خبر براي ملت ایران بود و مردم شهيد پرور و قهرمان ايران اسلامي را به وجد آورد، اشك هاي شوق جاري شد و نمازهاي شكر برگزار گشت، خاطره اي شد جاودانه ، سند افتخاری شد براي همه عصرها و نسل ها و از آن پس بود كه استكبار جهاني از عزم و اراده ملت ايران نگران شد و به فكر راه حل پايان جنگ افتاد.
فتح خرمشهر دشمن شكن و غرورآميز بود. فتح خرمشهر برآيند ايمان، ايثار، فداكاري، بينش ،علم و ارادت رزمندگان سلحشور اين سرزمين تحت رهبري هاي خردمندانه حضرت امام خميني (ره) تحقق يافت.
 درود خدا بر سپاهيان جان بركف و بسيجيان قهرمان و دلاور و سلام بر شهيدان گلگون كفني كه براي استقلال، تماميت ارضي، شرف ، عزت ايران اسلامي و ارزش هاي الهي مبارزه کردند و با عوامل استكبار ، ستم و تباهي جنگيدند تا نور ، آزادي و عشق را به ارمغان آورند و اينجاست كه مسير نوراني شهيدان خط مشي ماست و در سوم خرداد برآنيم تا ميثاقمان را با شاهدان تجديد كنيم و در آباداني اين مرز و بوم و رشد و پيشرفت كشور بيش از پيش بكوشيم.
اینجانب فرصت را مغتنم شمرده و هفته سربازان گمنام حضرت امام زمان (عج) را نيز به همه تلاشگران گمنام عرصه امنيت و پاسداري از امنيت كشور تبريك مي‌گويم.
راه دلاور مردان و دلباختگان مدافع نظام جمهوري اسلامي ايران و تماميت ارضي ميهن سرافرازمان پر رهرو و اقتدار و توانمنديهاي ملت عزيزمان روزافزون باد.
درود بي پايان بر نيروهاي جان بركف نظامي، انتظامي و اطلاعاتي و جانبازان ارجمند كه دعاي خير امت اسلامي پشتيبان آنها وخداوند متعال يار و مدد رسانشان است .
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات