فراهم سازی زمینه مشارکت مردم در تمامی عرصه ها، رمز تدوام انقلاب اسلامی

استاندار یزد مهمترین عنصر در پیروزی انقلاب اسلامی را مشارکت مردمی دانست و گفت: رمز تدوام انقلاب اسلامی، فراهم سازی زمینه مشارکت مردم در همه عرصه ها است که خوشبختانه فضای حضور مردم در مناسبت های مختلف و مشارکت آن ها در ابعاد مختلف سیاسی، اجتماعی و اقتصادی در کشور ما فراهم است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، دکتر طالبی در نشست ستاد بزرگداشت دهه فجر استان که به منظور هماهنگی لازم برای برگزاری مراسمات این ایام برگزار شد، مهمترین عنصر در پیروزی انقلاب اسلامی را مشارکت مردمی دانست و گفت: رمز تدوام انقلاب اسلامی، فراهم سازی زمینه مشارکت مردم در همه عرصه ها است که خوشبختانه فضای حضور مردم در مناسبت های مختلف و مشارکت آن ها در ابعاد مختلف سیاسی، اجتماعی و اقتصادی در کشور ما فراهم است.
وی با بیان اینکه مراسم های بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر باید با حضور و همراهی مردم برگزار شود، اظهارداشت: فراموش نکنیم که این انقلاب، نظام و همه برنامه ها و فعالیت ها برای مردم است و آنها باید طعم همه اقدامات و فعالیت هایی که برای آن ها سامان داده شده را بچشند.
دکترطالبی در ادامه برگزاری کنگره ۴۰۰۰ هزار شهید استان یزد را تجربه بسیار خوبی در خدمت رسانی به مردم عنوان و خاطرنشان کرد: این کنگره با رنگ و بوی خدمت به مردم شکل گرفت و از همان ابتدا تاکنون، توانسته اقدامات و فعالیت های خوبی را به مردم ارائه دهد.
استاندار یزد تصریح کرد: در این کنگره اقدامات متعددی از کمک های معیشتی گرفته تا تهیه جهیزیه  و اقدامات و فعالیت های عمرانی در سطح شهرها و روستا و فعالیت های تبلیغی فرهنگی و دیگر کارها با نام و یاد شهدا انجام می شود.



وی در ادامه با بیان اینکه کنگره ۴۰۰۰ شهید استان می تواند به عنوان الگویی در اجرای برنامه های دهه فجر  قرار گیرد، گفت: در کنار همه برنامه هایی که برای بزرگداشت دهه فجر تدارک دیده شده، باید توجه خاصی به مسائل پوشش داده شده در کنگره بزرگداشت ۴۰۰ شهید، معطوف شود.
دکترطالبی خاطرنشان کرد: امیدواریم با اجرای برنامه های دهه فجر، مردم شیرینی سالگرد پیروزی انقلاب را احساس کنند و بتوانند هم نوایی بهتری را با انقلاب و نظام جمهوری اسلامی داشته باشند.
استانداریزد اضافه کرد: براساس گزارش های اعلام شده، با رعایت کامل محدودیت هایی کرونایی، برنامه های خوبی برای دهه فجر امسال در نظر گرفته شده است که این برنامه ها به صورت هماهنگ با تصمیمات ستاد ملی کرونا اجرا می شود.
وی در پایان تصریح کرد: امیدواریم با کمک و همراهی همه دستگاه های استان بتوانیم برنامه های خوبی را برای پاسداشت همه جانفشانی هایی که در انقلاب صورت گرفته و گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب داشته باشیم.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات