معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد عنوان كرد :

فضاي ناعادلانه رسانه اي عليه دولت تدبير و اميد

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد گفت : بايد شرايط به گونه اي فراهم شود تا از ظرفيتهاي خبرگزاري ايرنا در فضاي ناعادلانه رسانه اي موجود عليه دولت و سياستها و برنامه هايش بيشتر استفاده شود.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد، عصر سه شنبه يكم تيرماه، معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار با مديركل اخبار استانهاي خبرگزاري جمهوري اسلامي ايران و رؤساي جديد و سابق خبرگزاري ايرنا مركز يزد ديدار و گفتگو كرد.
 «محمدعلي طالبي» در اين ديدار ضمن تبريك سالروز ولادت با سعادت حضرت امام حسن مجتبي(ع) اظهار داشت: برخي مواقع با وجود اينكه دولت در ظاهر ابزارهاي خوبي در اختيار دارد اما به دليل نداشتن انسجام رسانه اي و برنامه اي جامع در اين حوزه و در برخي مواقع قدرت بعضي از رسانه هاي ديگر با مشكلاتي مواجه مي شود.
وي  ادامه داد: برخي رسانه ها به طور هدفمند سعي مي كنند مديريت افكار عمومي را در دست گيرند و در اين ميان متأسفانه از بزرگ كردن نقطه ضعف و بيان برخي كاستي ها هيچ گونه ابايي ندارند.
طالبي  افزود: اين رسانه ها برخي مواقع پا را فراتر گذاشته و به دروغ پردازي و تهمت روي مي آورند كه در اين شرايط لازم است فعالانه تر وارد ميدان شد و به انعكاس هر چه بهتر مسائل جامعه و خنثي كردن برخي برنامه هاي دنبال شده و اهداف افراد خاص در فضاي رسانه اي عليه دولت تدبير و اميد پرداخت.


ايرنا خلاء مديريت افكار عمومي را پر كند


معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار در بخش ديگري از سخنان خود گفت : در شرايطي كه رسانه ملي با گستردگي زياد در اختيار دولت نيست انتظار از خبرگزاري جمهوري اسلامي ايران اين است كه نبض مديريت افكار عمومي را در حوزه رسانه در دست گيرد.
رئيس شوراي اطلاع رساني استان تصريح كرد : خبرگزاري ايرنا مي تواند با فعاليتهاي مطلوب و تأثيرگذار خود بخشي از خلاء مديريت افكار عمومي را پر كند.
طالبي اظهار داشت : خوشبختانه مسئولان و مديران استان آماده همكاري با خبرگزاري ايرنا بوده و هستند و تا كنون نيز ارتباط خوبي بين مجموعه مديريت ارشد استان و خبرگزاري جمهوري اسلامي ايران در مقاطع زماني مختلف برقرار بوده و اين ارتباط  جلوه هاي مطلوبي داشته است.
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار در پايان سخنان خود ضمن تقدير از تلاشهاي «اسماعيل جهانبخش» رئيس سابق خبرگزاري ايرنا- مركز يزد براي «كاظم شاملو» رئيس جديد اين خبرگزاري آرزوي موفقيت و اظهار اميدواري كرد: مديريت جديد با پويايي هر چه بهتر و تأثيرگذارتر فعاليتهاي خبرگزاري ايرنا همراه باشد.
گفتني است «علي حيدري» مديركل اخبار استانهاي خبرگزاري جمهوري اسلامي ايران نيز در اين ديدار از خبرگزاري ايرنا به عنوان رسانه رسمي نظام ياد كرد و اظهار داشت: اين خبرگزاري براي ايجاد اميد و نشاط در جامعه تلاش مي كند و به دنبال برقراري ارتباط و تعامل مطلوب با مسئولان است.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات