معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار یزد:

قابلیت های استان یزد در زمینه علم و فناوری چشمگیر است

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار یزد گفت : قابلیت های استان یزد در زمینه علم و فناوری چشمگیر و برخی از این ظرفیت ها در سطح ملی و بین المللی کم نظیر است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد صبح چهارشنبه 2 اردیبهشت ماه نشست هم اندیشی رؤسای دانشگاههای استان و همفکری برای شناسایی ظرفیتهای آموزشهای عالی استان در زمینه منطقه ویژه علم و فناوری یزد با حضور معاون توسه مدیریت و منابع انسانی استاندار یزد در دفتر ایشان برگزار شد .
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار یزد اظهار داشت : استان یزد در کنار 4 استان دیگر به عنوان منطقه ویژه علم و فناوری معرفی شده است و با این مصوبه می توانیم گامهای اساسی و مؤثری در زمینه علم و فناوری برداریم.
عباسعلی رضایی : با ظرفیتهایی که در استان یزد وجود دارد این  استان قطعاً می تواند در زمینه علم و فناوری در کشور راهگشا و کارساز باشد.
وی افزود :  با منطقه ویژه شدن استان یزد در زمینه علم و فناوری مزیت ها و قابلیت های صنعتی و خدماتی استان شامل : کاشی و سرامیک، نساجی، انرژی خورشیدی،گردشگری، سلامت و آموزش و پژوهش تقویت می گردد.
رضایی در پایان سخنان خود حرکت به سمت توسعه اقتصاد دانش بنیان و همکاری مؤثر دانشگاههای استان در زمینه منطقه ویژه علم و فناوری یزد را خواستار شد و از حمایت های استاندار یزد در جهت تحقق یافتن این مهم تشکر نمود.
در ابتدای این جلسه هم اندیشی هر کدام از رؤسای دانشگاههای استان دیدگاههای خود را برای شناسایی ظرفیتهای آموزشهای عالی استان در زمینه منطقه ویژه علم و فناوری یزد مطرح کردند.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات