قدردانی استاندار یزد از حضور گسترده و پرشور مردم استان در راهپیمائی روز جهانی قدس

استاندار یزد در پیامی از حضور باشکوه و حماسی جوانان و اقشار مختلف مردم استان در راهپیمائی روز قدس تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، متن کامل پیام "سیدمحمد میرمحمدی" به شرح زیر است :
بسمه تعالی
به فضل الهي بارديگر حماسه حضور شما مردم بصير و مومن در حمايت از قدس شريف و مردم بي دفاع فلسطين و ياس و نااميدي صهيونسيم جهاني، موج آفرين شد و گلبانگ سربلندي مردم ما نشان داد در مسير ارزشها تا آخرين نفس ايستاده اند، درغم محرومان عالم خود را شريك مي دانند و برآنند تا روند بودن آينده راترسيم كنند و بار ديگر نشان دادند كه هر چه هست از اوست و عزت و بزرگواري تنها در پيشگاه معبود ازلي است بنابراين در پيشگاه هيچ كس سرخم نمي كنيم و قلدران ستمكيش زمين را ذليل و زبون مي شماريم.
بار ديگر خيابانهاي استان دارالعباده از مردم غيرتمند ، صبور و آگاه لبريز شد و روز قدس اين ميراث حضرت امام (ره) به موجي فراگير بر عليه بيدادگران و جهانخواران ستمگر تبديل شده است و روز به روز فراگيرتر مي شود.
رجاء واثق داريم اين حركت حق است و روزي بنياد بيدادگران و متجاوزان به قبله نخستين مسلمانان و مردم بي پناه فلسطين را برخواهد كند يعني كه همه پا برهنگان و مستضعفين عالم بايد نجات يابند و جهان از آن متقين و مستضعفان است.
اين است پيمان مومناني كه در ماه مبارک رمضان، ماه ميعاد خداوند وانسان، انديشه ها را براي خدا خالص و نفس ها را با كمند تقوا مهار و دلها را در چشمه ساربندگي و نيايش زلال كرده اند و آري رمضان فرصتي براي خودسازي و خداشناسي و احسان و كرم به بندگان خدا و توجه به ستمديدگان روزگار است.
اينجانب از همت، ايمان، شور و شعور و وظيفه شناسي شما مردم استان بويژه جوانان عزيز و گرانقدر بخاطر اين حضور حماسي و اعتقادي و آمادگي اميد بخش و دشمن شكن تشكر و تقدير مي كنم و اقرار مي كنم كه واژه ها براي حضورعظيم و اراده استوار مردم شريف براي قدرداني ناتوانند و زبانها الكن هستند.
تنها مي توانم بگويم كه با تمام وجود به شما افتخار مي كنم و احساس غرور و سربلندي دارم، شما سرمايه بزرگ انقلاب و ميهنيد و افتخاري بالاتر از خدمتگزاري به شما نيست.
از خداوند متعال براي خود و همه مسئولان توفيق خدمتگزاري روز افزون و براي شما سلامتي، عزت و رستگاري مسئلت مي نمايم.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات