با حضور معاون وزير كشور؛

كارگروه آموزش مديريت بحران استان برگزار شد

كارگروه آموزش و اطلاع رساني مديريت بحران استان با حضور معاون وزير كشور و رئيس سازمان مديريت بحران در سالن كنفرانس صداوسيماي مركز يزد برگزار شد.

به گزارش دفتر استاندار و روابط عمومي استانداري يزد، يكشنبه شب 26 دي  ماه چهارمين  نشست كارگروه آموزش و اطلاع رساني مديريت بحران استان با حضور معاون وزير كشور و رئيس سازمان مديريت بحران، مديركل مديريت بحران استانداري، مديركل صداوسيماي مركز يزد و اعضاي اين كارگروه در سالن كنفرانس صداوسيماي يزد برگزار شد.
 معاون وزير كشور و رئيس سازمان مديريت بحران با بيان اينكه صداوسيما در سطح كشور حمايتهاي خوبي در حوزه اطلاع رساني از سازمان مديريت بحران داشته است، گفت: اگر مردم با بلاياي طبيعي و بحرانها به درستي آشنا شوند و از عواقب آنها اطلاع يابند بدون شك در زمينه افزايش كيفيت ساخت و سازها اقدام مي كنند.
«اسماعيل نجار» ادامه داد: اگر نمي توانيم جلوي بلاياي طبيعي را بگيريم اما مي توانيم با استفاده از علم، انديشه و آموزش جلوي ضرر و زيان ناشي از اين بحرانها را بگيريم.
معاون وزير كشور با اشاره به اينكه حفظ جان انسانها از بالاترين واجبات است، خاطرنشان كرد: روحانيت در بعد معنوي و در زمينه اطلاع رساني و آموزش عمومي براساس آموزه هاي ديني پيشگام هستند و اقدامات تأثيرگذاري نيز در حوزه مديريت بحران انجام داده اند.
« احمد پهلوانيان» مديركل صداوسيماي مركز يزد نيز در اين نشست ضمن گزارشي از برنامه ها و فعاليتهاي كارگروه آموزش و اطلاع رساني مديريت بحران استان بر اهميت جايگاه اطلاع رساني در زمان وقوع بحران تأكيد كرد.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات