استاندار يزد:

كانون كارآفريني استان مركز پويايي و حمايت از ايده هاي نو باشد

استاندار يزد پيش از ظهر دوشنبه 26 مهر ماه در نشست اعضاي هيئت امناي كانون كارآفريني استان گفت: شايسته است اين كانون مركز پويايي و پشتيباني از اندیشه ها و ايده هاي نو باشد.

 به گزارش دفتر استاندار و روابط عمومي استانداري يزد، نشست اعضاي هيئت امناي كانون كارآفريني استان با حضور استاندار يزد، معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعۀ منابع استانداري، مديركل تعاون، كار و رفاه اجتماعي استان و اعضاي هيئت امناي اين كانون در سالن زنده ياد حميديا استانداري برگزار شد.
استاندار يزد در اين نشست ضمن آرزوي قبولي عزاداري هاي حضرت اباعبدالله الحسين(ع) بيان كرد: كانون كارآفريني محل تمركز مسائل و مباحثي است كه مي خواهد آفرينش كار را بر عهده داشته باشد.
«سيدمحمد ميرمحمدي» ادامه داد: كارآفرينان بايد با تبديل ايده به عمل براي جامعه نيازآفريني و نيازهاي همگاني مردم را نيز شناسايي كنند.
وي افزود: لازم است كارآفرينان با خلق ايده هاي نو نه تنها پاسخگوي نيازهاي داخل کشور باشند بلكه نيازهاي كشورهاي ديگر را نيز تأمين كنند.


توجه به اصل رقابت پذيري در توليد


استاندار يزد در بخش ديگري از سخنان خود گفت: در توليد اصل مهم، رقابت پذيري است و بايد با افزایش كيفيت و تعيين قيمت مناسب به شيوه اي عمل كرد كه در بازار متنوع امروز بتوانيم به رقابت در تجارت بپردازيم.
ميرمحمدي يادآور شد: خيلي از كالاها و توليدات امروز در بازار جهاني به برند تبديل شده اند و برند تنها يك نام نيست بلكه به معني تضمين اعتماد مشتري است.
وي با بيان اينكه خوشبختانه در شش ماهۀ نخست امسال، ميزان صادرات استان افزايش و ميزان واردات به استان كاهش يافته است، گفت: در حوزۀ صادرات و بازاريابي اقدامات مؤثري انجام شده اما كافي نيست و شايسته است با ارائۀ برنامه هاي مدون و تبليغات گسترده در اين حوزه با جدّيت بيشتري كار كنيم.
استاندار يزد در پايان سخنان خود بر ضرورت همكاري و تعامل كانون كارآفريني استان، پارك علم و فناوري و بنياد نخبگان استان تأكيد كرد.
«محمدحسین رياحي» مديركل تعاون، كار و رفاه اجتماعي استان نيز در اين نشست ضمن ارائۀ گزارشي از فعاليتهاي كانون كارآفريني استان گفت: كارآفريني به عنوان يك عامل تغيير در حوزۀ اجتماعي و اقتصادي مطرح است و مسئولان استان نيز در اين راستا نگاه ويژه اي به حوزۀ كارآفريني دارند.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات