استاندار یزد خواستار شد :

لزوم اجرایی شدن مصوبات سفررییس جمهوری تا پایان سال آینده

استاندار یزد پیش از ظهر یک شنبه 16 خردادماه در جلسه شورای اداری استان گفت : ضروری است تمام مصوبات سفرریاست جمهور تا پایان سال آینده اجرایی شود .

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد ، جلسه شورای اداری استان با حضور استاندار یزد ، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری ، مدیر کل حوزه استاندار ، فرمانداران ، مدیران کل و مسئولان استان در تالار اندیشه استانداری برگزار شد .
استاندار یزد در این جلسه با گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره) و شهدای قیام 15 خرداد اظهار داشت : غفلت عامل به حاشیه رفتن و دور شدن از خدمتگزاری به مردم است و پرداختن به حاشیه ها منجر به این می شود که مدیران  از انجام وظایف اصلیشان دور شوند .
"سیدمحمد میرمحمدی"  با اشاره به ضرورت انتقال آب شرب به استان خاطر نشان ساخت : انتقال دیرهنگام آب به استان ، موجب ایجاد بحران برای زندگی مردم خواهد شد .
وی با بیان اینکه روابط عمومی ها باید برای انعکاس حقایق و واقعیت ها به مردم جدیت بیشتری نشان دهند ، عنوان کرد : روابط عمومی ها باید کوچک ترین دغدغه از بی اطلاعی نسبت به حقایق را از مردم دور کنند .
میرمحمدی با ابراز خرسندی از آغاز به کار مجلس دهم شورای اسلامی تصریح کرد : خوشبختانه هماهنگی خوبی میان نمایندگان این دوره از مجلس وجود دارد و ترکیب مناسبی از نمایندگان در این دوره حضور دارند که انشالله بتوانیم با همت نمایندگان مجلس از طریق وضع قوانین مترقی ، تنگناهای موجود را در کشور و استان برطرف کنیم .
وی افزود : اقتصاد مقاومتی یکی از محورهای اساسی در سطح کشور و استان برای همه مدیران ومسئولان تلقی می شود که به عنوان عنصر اصلی استقلال اقتصادی، اجتماعی ، فرهنگی  و سیاسی محسوب می شود .
عالی ترین مقام اجرایی استان ادامه داد : مبارزه با تنگناهای موجود از طریق تفکر ، اندیشه ، خلاقیت ، علم ودانش میسر است و باید این محورها را تقویت کرده و اقتصاد دانش بنیان را در سطح استان مستقر کنیم  .
وی با اشاره به مصوبات سفررییس جمهوری به استان یزد عنوان کرد : پروژه ها و مصوبات سفر در قالب فصول و طرح به تفکیک مشخص شده و ابهامی در آن وجود ندارد .
میرمحمدی با تاکید بر اجرای محورهای 8 گانه توسعه استان اظهار داشت : شایسته است محورهای اصلی توسعه مدنظر مدیران و مسئولان استان قرار گیرد.
استاندار یزد با اشاره به واگذاری طرح های نیمه تمام و راکد استان به بخش خصوصی افزود: باید راه های واگذاری طرح های نیمه تمام به بخش غیردولتی به خوبی شناسایی  شده و امکان واگذاری این طرح ها به سهولت فراهم شود.
میرمحمدی ادامه داد : بر اساس دستورالعمل وزارت صنعت ، معدن وتجارت، تسهیلات دولت تدبیر و امید در راستای رونق بخش صنعت و تولید به  واحدهای تولیدی کوچک شامل 50 نفر کارگر ، واحد متوسط به 50 تا 100 نفرکارگر و به طرح های نیمه تمام  با 60 درصد پیشرفت فیزیکی ارائه می شود که شرط تسهیلات برای آن ها ، داشتن بازار ، مدیریت صحیح و اتمام طرح ها تا سال 95 است که تنها مشکلشان کمبود نقدینگی باشد .
وی هچنین با تاکید بر تقویت فرهنگ کار در استان، عنوان کرد : نباید اجازه دهیم  فرهنگ کمک و مساعده جایگزین فرهنگ کار در استان شود و لازم است از رواج گدا پروری جلوگیری کنیم.
میرمحمدی در پایان سخنان خود بر ارائه گزارش و آمارها با ادله و مستندات تاکید و حساسیت بالای  مدیران استان در این امر را خواستار شد .
گفتنی است در پایان جلسه شورای اداری استان ، احکام سرپرستان فرمانداری های شهرستان های یزد و اردکان ، مدیران کل دفتر امور شهری، روستایی و شوراها، امنیتی و انتظامی، دفتر فنی، امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک، مدیریت بحران، پدافند غیرعامل و رئیس مرکز برنامه ریزی، نوسازی و توسعه فناوری اطلاعات استانداری تقدیم آن ها شد.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات