استاندار يزد تاکید کرد:

لزوم توجه به پرورش در كنار آموزش

استاندار يزد گفت: ضروری است در کنار علم‌آموزی و توجه به مسائل آموزشی به امور تربیتی، پرورشي و فعالیت‌های همراه با خلاقيت و نوآوري نيز توجه شود.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد، عصر سه‌شنبه 25 اسفندماه نشست صميمي استاندار يزد، معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار و مديركل آموزش‌وپرورش استان با جمعي از مدیران و دانش آموزان برگزیده علمي و فرهنگي مدارس حضرت جوادالائمه (ع) يزد در تالار انديشه استانداري یزد برگزار شد.
استاندار يزد در این جلسه اظهار داشت: نبايد در مدارس ما فقط روي مبحث آموزش کار شود و لازم است در كنار علم‌آموزی به دانش آموزان مهارت‌های زندگي نيز آموزش داده شود.
«سید محمد ميرمحمدي» افزود: هرچه معلمان دانش آموزان را درزمینه هاي مختلف پرورشي و تربيتي بيشتر آموزش دهند، آن‌ها بهتر می‌توانند در زندگي فردي و اجتماعي پيشرفت كنند.
وي ادامه داد: اگر بسترهاي آموزش‌وپرورش براي دانش آموزان استان فراهم باشد آن‌ها به‌خوبی براي پيشرفت خود و جامعه‌شان نقش‌آفرینی خواهند کرد.
ميرمحمدي تصريح كرد: استان يزد ازنظر مسائل فرهنگي و وجود معلمان فرهيخته بسيار غني است و دانش آموزان يزدي می‌توانند از اين ظرفیت‌ها به بهترين نحو استفاده كنند.
استاندار يزد اظهار داشت: مشاركت و فعالیت‌های گروهي نياز هر جامعه‌ای است و اگر در اين حوزه با مشكل روبرو شويم كشورمان پيشرفت نخواهد كرد.
وي حضور دانش آموزان در اردوهاي جهادي را مثبت ارزیابی کرد و افزود: اين حركت اجتماعي علاوه بر اينكه موجب می‌شود شما دانش آموزان افراد نيازمند را كمك كنيد، باعث می‌شود احساس مسئوليت اجتماعي در شما افزايش يابد.
ميرمحمدي در پايان سخنان خود اظهار اميدواري كرد: مدارس غیرانتفاعی و غیردولتی بتوانند در كنار مدارس دولتي بسترهاي لازم را براي پيشرفت استعدادهاي برتر دانش آموزان يزدي فراهم كنند.
گفتني است در اين ديدار «غلامعلي سفيد» مديرعامل موسسه خيريه حضرت جوادالائمه (ع) يزد و تعدادي از دانش آموزان مدارس حضرت امام جواد (ع) به تشريح فعالیت‌های انجام‌شده در اين مركز آموزشي پرداختند.

 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات