مدیرکل بانوان و خانواده استانداری یزد تأکید کرد:

لزوم رونق بخشی و توجه بیشتر به سازمان‌های مردم‌نهاد

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد بر شبکه‌سازی کانون‌های فرهنگی، اجتماعی بانوان و توجه بیش‌ازپیش به سازمان‌های مردم‌نهاد این حوزه تأکید کرد.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد، آخرين نشست استاني مشاورين امور بانوان فرمانداری‌ها در سال 94 با حضور مديركل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری و كارشناسان اين دفتر به‌منظور نظر و اعلام برنامه‌های شاخص هفته بزرگداشت مقام زن به‌صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.
«فخرالسادات خامسي هامانه» در اين نشست بر لزوم اجراي برنامه‌های مربوط به امور بانوان در حوزه شهرستاني به‌صورت بين بخشي تأکید و اعلام کرد: خوشبختانه در2سال اخير برنامه‌های اجراشده به سمت كيفي شدن پيش رفته است و اميدواريم اين روند در سال جديد با اجراي برنامه‌های مبتكرانه تداوم يابد.
مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد ضمن ارائه گزارشي از فعاليت و برنامه‌ریزی‌های این دفتر در خصوص برنامه‌های آتي حوزه بانوان و خانواده بر شبکه‌سازی کانون‌های فرهنگي، اجتماعي بانوان و رونق بخشيدن به سازمان‌های مردم‌نهاد حوزه زنان تأكيد كرد.
خامسی هامانه در پایان سخنانش به برگزاري کارگروه‌های زنان و خانواده شهرستاني به‌صورت فصلي و با حضور فرمانداران و مديران ادارات شهرستاني در سال آينده تأکید کرد.
در ادامه مشاورين بانوان فرمانداری‌ها به ارائه گزارشي كوتاه و اعلام برنامه‌های هفته بزرگداشت مقام زن كه در فروردين 95 برگزار می‌گردد؛ پرداختند.

 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات