ماه خرداد سرآغاز فصل نوين مبارزات اسلامي ملت ايران

استاندار یزد به مناسبت بیست وهفتمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و پنجاه وسومین سالگشت قیام خونین 15 خرداد ، پیامی صادر کرد .

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد ، متن کامل پیام "سیدمحمد میرمحمدی" به شرح زیر است :
اول اين عشق در خرداد بود     نيمه خرداد يك بنياد بود
خرداد ، ماه خون و قيام و سرآغاز فصل نوين مبارزات اسلامي ملت ايران بر عليه رژيم ستم شاهي سرشار از خاطره هاي مردي است كه از كوثر عاشورا سيراب و از غيرت ، شهامت و شرف لبريز و از عزت و عظمت آكنده بوده است.
مردي كه بت شكن بزرگ زمان شد و نفس مسيح ، عصاي موسي و تبر ابراهيم را در خاطرها زنده كرد و سردمدار انقلاب بزرگي شد كه امروز موج هاي بيداري آن جهان را در برگرفته و پايه هاي ستم جباران و خونخواران عالم را لرزان ساخته است .
حضرت امام خميني (ره) از آغاز نوجواني مبارزه را شروع كرد و به موازات تكامل ابعاد روحي و علمي  متناسب با اوضاع كشور،  نهضت اسلامي را اوج داد و در 15 خرداد سال 42 رسماً رهبري امت را با انگيزه هاي الهي در دست گرفت و دل هاي مشتاق را پروانه خويش ساخت .
مردي كه با تمام طاقت و توان در حصول وحدت اقشار ايستاد و خواب را از چشم جهانخواران گرفت. مردي كه از هيچ كس جز خدا نترسيد و جز به تكليف الهي نينديشيد و مصالح عاليه اسلام و مسلمين را بر همه چيز رجحان داد.
مردي كه خود سازي را مقدمه جامعه سازي مي دانست . مردي كه زاده حضرت زهرا (س) بود و با شناخت قيام حسيني انقلاب اسلامي را پيروز ساخت و جمهوري اسلامي را بنيان نهاد . چه زيبا اينكه در چهاردهم خرداد سال 68 شمسي مقارن با شب نيمه خرداد جان به جانان تسليم كرد و به ملكوت اعلي پيوست و ميراث گرانقدري كه حاصل خون شهيدان است را به ما سپرد و براي حفاظت از آن ، تكليف ما را در وصيت نامه الهي و سياسي خويش مشخص كرد .
 چه زيبا و مدبرانه يكي از فرزندان حضرت زهرا (س) و يارانش جانشين او گشت و امروز سكان دار كشتي هدايت مسلمين و پرچم دار اسلام ناب محمدي در جهان است . او خميني ديگريست در عصر ما و نسل ما و تكليف همه ما با او بودن و هم آواز با او سرودن است .
 خدا حضرت امام(ره) و شهيدان والامقام را رحمت كند و درود بيكران به روان او كه اسوه حسنه روزگار ماست و عمر با عزت رهبر معظم انقلاب اسلامي طولاني باد و دولت تدبير و اميد مؤيد و موفق باد.
پروردگارا ما را در ادامه راه حضرت امام(ره ) و شهيدان والامقام  و عمران و آباداني اين مملكت و رشد و توسعه ارزشهاي الهي سربلند و موفق گردان.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات