محدودیت زیرساختی برای توزیع اینترنتی اقلام ضروری در استان وجود ندارد

استاندار یزد با بیان اینکه با توجه به زیرساخت های ارتباطی موجود در استان، محدودیتی برای توزیع اینترنتی اقلام ضروری وجود ندارد، خاطرنشان کرد: با فراهم کردن زمینه شکل گیری شبکه توزیع اینترنتی اقلام ضروری، می توان نظارت و کنترل بهتری بر روند توزیع اقلام داشت و از مشکلاتی که در بعضی روش های دیگر توزیع وجود دارد، کاست.

 به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، دکتر طالبی در جلسه ستاد تنظیم بازار استان یزد با اشاره به ضرورت نظارت جدی بر بازار نوروز و ماه مبارک رمضان، اظهارداشت: همه دستگاه های اجرایی و نظارتی مرتبط با بازار، با استفاده از حداکثر توان نیروی انسانی و امکانات به صورت جدی بر بازار نظارت داشته باشند.
وی با اشاره به آخرین مصوبات ستاد تنظیم بازار کشور در خصوص نظارت بر توزیع اقلام ضروری در روزهای پیش رو، بر استفاده مناسب از ظرفیت مصوبات این ستاد، در یزد تاکید کرد.
دکترطالبی در ادامه با بیان اینکه با توجه به وجود زیرساخت های ارتباطی موجود در استان، محدودیتی برای توزیع اینترنتی اقلام ضروری وجود ندارد، خاطرنشان کرد: با فراهم کردن زمینه های شکل گیری شبکه توزیع اینترنتی اقلام ضروری، می توان نظارت و کنترل بهتری بر روند توزیع اقلام داشت و از مشکلاتی که در بعضی روش های دیگر توزیع وجود دارد، کاست.
استانداریزد در بخش دیگری از سخنانش به تامین گوشت دام و طیور موردنیاز استان در ایام عید اشاره و تصریح کرد: جهادکشاورزی باید برنامه ریزی و مدیریت مناسبی جهت تامین و توزیع مرغ و تخم مرغ در تمام مقاطع زمانی داشته و به تامین نهاده های دامی و طیور و نیز نظارت جدی بر نحوه توزیع آن ها، توجه داشته باشد.
دکتر طالبی با اشاره به نقش تاثیر گذار تعزیرات حکومتی در نظارت بر بازار و برخورد قانونی با متخلفان، بر اطلاع رسانی مناسب اقدامات و فعالیت های آن ها در زمینه کنترل بازار در ایام عید تاکید کرد.
استاندار یزد خاطرنشان کرد: فرمانداران در ایام  باقی مانده از سال و ایام نوروز به صورت مرتب بازار را رصد کرده و با ارزیابی میزان موجودی کالاهای ضروری در سطح شهرستان ها، هماهنگی های لازم را جهت تامین و توزیع اقلام ضروری با سازمان صمت و جهاد کشاورزی داشته باشند.
وی در پایان اضافه کرد: عملکرد مدیران و دستگاه های مختلف در حوزه تنظیم بازار به صورت جدی مورد رصد و ارزیابی قرار خواهد گرفت.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات