در پی پذیرش استعفا سید مسعود عظیمی؛

محمدعلی شاه حسینی با حفظ سمت به عنوان «سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد» منصوب شد

 استاندار یزد با پذیرش استعفا سید مسعود عظیمی، محمدعلی شاه حسینی را با حفظ سمت به عنوان «سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد» منصوب کرد.

 به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، استاندار یزد با پذیرش استعفا سید مسعود عظیمی از سمت «معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد»، محمدعلی شاه حسینی را با حفظ سمت به عنوان «سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد» منصوب کرد.


دکترفاطمی در این حکم، خطاب به محمدعلی شاه حسینی آورده است:
 
برادر گرامی جناب آقای محمدعلی شاه حسینی
سلام علیکم

نظر به مراتب شایستگی و سوابق جنابعالی و با توجه به هماهنگی های انجام شده، به موجب این ابلاغ، به عنوان «سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد» منصوب می گردید.
انتظار است با توکل بر خداوند متعال و با بهره گیری از خرد جمعی همه صاحبنظران و فعالین اقتصادی استان و با نگاه ویژه به اهداف بلند بیانیه «گام دوم انقلاب اسلامی»، سند «تحولی دولت مردمی» و «یزد نوین» و سایر اسناد بالادستی این حوزه مهم، در کنار توجه به اصول مورد تأکید دولت مردمی از جمله پاک دستی، فساد ستیزی، مردم داری و قانون مداری و اجرای برنامه های مؤثر در ارتقاء وضعیت اقتصادی استان، گام های مؤثری بردارید.
دوام توفیقانتان را در پرتو عنایات حضرت ولی عصر(ارواحنا فداه) در مسیر تحقق آرمان های والای امام عظیم الشأن(ره) و انجام فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.
 
اهم مأموریت ها و وظایف به شرح ذیل ابلاغ می گردد:

1. هماهنگی بین دستگاه های اقتصادی استان برای برنامه ریزی در جهت افزایش تولید و رشد اقتصادی استان از طریق بهبود فضای کسب و کار، جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی و ارتقاء بهره وری.
2. هماهنگی و نظارت بر اجرای برنامه های توسعه اشتغال استان با تأکید بر فرصت های شغلی جدید با رویکرد اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی و بانوان.
3. هماهنگی و نظارت بر فرآیند تهیه و توزیع ارزاق و مایحتاج عمومی و رسیدگی به امور مرتبط با تنظیم بازار و کاهش تورم  
4. ارتقاء جایگاه استان در عرصه مراودات تجاری منطقه ای و فرامنطقه ای.
5.  ارزیابی وضعیت پیشرفت پروژه های مهم اقتصادی در استان و پیگیری لازم برای تکمیل واحدهای دارای اولویت.
6. برنامه ریزی برای راه اندازی واحدهای راکد، تکمیل ظرفیت واحدهای نیمه فعال و رفع مشکلات و موانع احتمالی بنگاه های اقتصادی و واحدهای تولیدی استان
7. برنامه ریزی برای مردمی کردن اقتصاد با اولویت تعاونی ها.
8. هماهنگی و پیگیری تغییر رویکرد استان از اقتصاد منبع محور به اقتصاد دانش بنیان.
9.  هماهنگی برای تجهیز منابع مورد نیاز سرمایه گذاری استان با تأکید بر روشهای نوین تأمین مالی، بازار سرمایه و نظام بانکی.
10.  راهبری امور مرتبط با فعالیت های حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان.
11. نظارت بر عملکرد دستگاه های و مجموعه های اقتصادی استان.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات