مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری یزد:

مدیران پشت میز نشین در دولت سیزدهم جایگاهی ندارند

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری یزد گفت: در دولت سیزدهم تعطیلی وجود نداشته و مدیران پشت میز نشین هم در این دولت جایگاهی ندارند و مسئولان باید میدانی کار کنند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد؛ مراسم تودیع و معارفه بخشدار خضرآباد با حضور سعید رستگاری مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری یزد، فرماندار اشکذر، امام جمعه بخش و جمعی از مسئولان این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم رستگاری با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای حادثه هفتم تیر و حادثه ششم تیرماه سالروز ترور رهبر معظم انقلاب گفت: اراده خداوند بزرگ براین قرار گرفت که وجود ذی قیمت ولی امر مسلمین جهان امام خامنه ای عزیز را برای ما حفظ نماید و پرچم این کشور را به دست ایشان برساند.

وی ادامه داد: امیر مومنان علی (ع) میفرماید اگر قرار بود مسئولیت ماندگار باشد به افراد دیگر نمی‌رسید بنابراین قبول مسئولیت تبریک ندارد بلکه زمانی باید به یک مسئول تبریک گفت که در دوران مسئولیت در راستای اهداف انقلاب اسلامی حرکت کرده و آن ها را محقق ساخته باشد.

رستگاری اضافه کرد: در نظام جمهوری اسلامی باید کار برای رضای خدا باشد و مسئولان شبانه روزی در خدمت مردم و همیشه در دسترس باشند.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری یزد با اشاره به کوتاه بودن زمان مسئولیت ابراز داشت: در دولت سیزدهم تعطیلی وجود نداشته و مدیران پشت میز نشین هم در این دولت جایگاهی ندارند و مسئولان باید میدانی کار کنند.

وی در بخش دیگری از سخنانش ارتباط تنگاتنگ با امام جمعه و مسئولان بخش، فرماندار شهرستان و مدیران کل دستگاه های اجرایی را از دیگر وظایف بخشدار جدید خواند و ابراز داشت:
مسئولان باید فساد ستیز باشند و به گونه ای عمل کنند که فساد به وجود نیاید چرا که مردم ما همه سختی ها را تحمل کرده و پای انقلاب ایستاده اند اما تحمل فساد را نداشته و این خط قرمز دولت سیزدهم است.

رستگاری هدف غایی نظام مقدس اسلامی را  مقدمه سازی برای ظهور دانست و اظهار داشت:  این نگاه مهدوی باید در همه مسئولان وجود داشته باشد که یکی از محورهای این مقدمه سازی عدالت محوری است.

گفتنی است در این مراسم از تلاش های ۲۱ ماهه سید جواد حسینی قدردانی و محمد پرهیزگار به عنوان بخشدار جدید معرفی شد.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات