مدیرکل مدیریت بحران استان یزد :

مدیریت صحیح مشکلات تامین آب بر تخصیص اعتبارات اولویت دارد

مدیرکل مدیریت بحران استان یزد گفت : مدیریت صحیح و مناسب در رفع مشکلات تامین آب شرب روستاها ، برتخصیص اعتبارات اولویت دارد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد ، روز چهارشنبه دوم تیرماه جلسه بررسی مشکلات تامین آب شرب روستاها با حضور مدیرکل مدیریت بحران استان ، فرمانداران شهرستانهاي تفت و مهريز ، دبیران بحران فرمانداریها و مدیران وکارشناسان مربوط در دفتر مدیرکل مدیریت بحران استان برگزار شد .
"هادی هادی نسب" در این جلسه اظهار داشت : انعکاس مشکلات و مسائل شهرستان های استان در تامین آب شرب و پیگیری مجدانه برای رفع آن از اولویت های اساسی مدیریت بحران استانداری یزد خواهد بود.
وی ادامه داد: باید کارشناسان تخصصی در زمینه بررسی مشکلات آب شرب روستاها ی استان تعیین شوند تا با همکاری فرمانداران بتوانند وضع موجود را مدیریت و اصلاح کنند .
هادی نسب با اشاره به اینکه مسائل و مشکلات شهرستان ها باید به صورت مستند به کشور ارائه شود ، عنوان کرد: رسیدن به نقطه ایده آل و رفع صد درصدی مشکلات تامین آب شرب روستاها با توجه به خشکسالی ها به طور کامل میسر نیست اما تلاش خواهیم کرد با تمام توان در رفع این مسئله همت کرده و آن را از وضع بحرانی نجات دهیم.
گفتنی است در این جلسه فرمانداران مسئله تامین آب شرب روستاها، عدم پرداخت اعتبار به منظور آب رسانی سیار و عدم همکاری برخی از دستگاه های اجرایی استان در حوزه آبرسانی را به عنوان اصلی ترین مشکل فرمانداری ها عنوان کردند و خواستار همراهی و همکاری بیشتر اداره کل مدیریت بحران استان در این مسئله شدند.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات